Sauber podle posledních zpráv zvažuje podepsat smlouvu s Felipem Drugovichem z Aston Martinu jako rezervním jezdcem týmu pro sezónu 2025. Není však jediným kandidátem.
Felipe Drugovich získal v roce 2022 titul ve formuli 2, ale nepodařilo se mu získat stálé místo na startovním roštu formule 1 a místo toho se spokojil s testováním a prací rezervního pilota.
Brazilcův úspěch v šampionátu formule 2 znamenal, že byl jmenován prvním jezdcem, který bude v roce 2022 zařazen do programu rozvoje jezdců Aston Martin. Od té doby Drugovich působí u týmu ze Silverstonu a postupně se vypracoval na roli rezervního jezdce, což mu v roce 2024 vyneslo dvě účasti ve volných trénincích v Mexiku a Abú Zabí.
Vzhledem k tomu, že Fernando Alonso a Lance Stroll jsou vázáni až do příští sezony, má Drugovich jen malou šanci získat povýšení na závodního jezdce, po kterém touží. Ale přestože Aston Martin oznámil, že si svou roli udrží i v roce 2025, Drugovich by mohl přejít ke konkurenci, pokud by údajný zájem vedl k oslovení jiné značky.
Švýcarsko-německý list Blick, který má úzké vazby na Sauber, uvedl, že Drugovich je jednou z možností, které tým vlastněný Audi zvažuje pro uvolněnou pozici rezervního pilota. Blick dále uvádí, že Drugovich je kandidátem vedle Antonia Giovinazziho, který s týmem závodil, když v letech 2019 až 2021 fungoval pod značkou Alfa Romeo.
Giovinazzi si po ztrátě sedačky ve formuli 1 vybudoval úspěšnou kariéru ve vytrvalostním mistrovství světa s Ferrari a v roce 2023 vyhrál prestižní závod 24 hodin Le Mans.
Ital také působil jako náhradník ve Ferrari a nedávné zprávy tvrdily, že by měl tuto roli skloubit v roce 2025 se svým působením ve WEC. Giovinazzi byl tipován na to, že se o tuto roli podělí s Oliverem Bearmanem, který se chystá na svou nováčkovskou sezónu ve formuli 1 s týmem Haas a v minulé sezóně se zúčastnil tří závodů.
Spekulace naznačují, že Bearman bude tím, koho Ferrari povolá v případě, že nebude k dispozici nová posila Lewis Hamilton nebo jeho týmový kolega Charles Leclerc.
Pokud by však byla nutná změna uprostřed závodního víkendu, jako tomu bylo v minulé sezóně v Saúdské Arábii, kdy Carlos Sainz odstoupil těsně před 3. závodem, pak by Giovinazzi nastoupil za volant.