Závodní víkend v Německu bude mít oproti minulému roku o jednu DRS zónu méně.
Stejně jako na okruhu Silverstone nebude DRS zóna na hlavní rovince, která byla přidána teprve minulý rok. Tato DRS zóna měla detekční bod před poslední zatáčkou okruhu společně s následující rovinkou, kde bylo možné otevřít klapku zadního křídla.
První DRS zóna bude mezi zatáčkami číslo jedna a dva. Detekční bod bude sto tři metrů před první zatáčkou. Podobné uspořádání bylo použito na Hockenheimringu v roce 2016, kdy trať měla taktéž dvě DRS zóny.
První DRS zóna bude lehce kratší oproti minulosti. Jezdci budou moct DRS aktivovat šedesát metrů za zatáčkou číslo jedna (oproti padesáti pěti metrům v roce 2018). Druhá DRS zóna se nemění.
Další změnou je přidáním nových obrubníků na nájezdu do zatáčky číslo třináct.
#GermanGP DRS Zones:
– This year there will be TWO DRS Zones at the Hockenheimring, the 2018 pit straight DRS Zone having been removed. The first zone has a detection point 103m before Turn 1 and activation point 60m after Turn 1. pic.twitter.com/HYoEjp6XrG— Junaid #JB17 (@JunaidSamodien_) July 24, 2019