Helmut Marko si je jistý, že ve Velké ceně Kanady by Max Verstappen vyhrál, i kdyby řídil McLaren či Mercedes. Co se týče Sergia Péreze, v týmu doufali, že v závodě bude moci pokračovat, a proto mu nařídili návrat do boxů. To však Mexičana do dalšího závodu bude stát na startu tři místa.
Max Verstappen v Kanadě opět vyhrál a zvýšil svůj náskok v šampionátu na Charlese Leclerca, který závod nedojel. Lando Norris, který závod dojel na druhém místě, si myslí, že kdyby nebylo jejich špatně načasovaného pitstopu pod safety carem, mohl Velkou cenu Kanady vyhrát on. A George Russell, který startoval z pole position, nakonec dojel až třetí.
Pokud by měl k dispozici MCL38 či W15, dokázal by Verstappen vyhrát Velkou cenu Kanady? Na tuto otázku odpověděl Helmut Marko sebejistě: „Ano.“
„Jenom Max má takový přehled o závodě a sebejistotu sešlápnout plyn, když je potřeba. Kromě toho měl náš tým absolutně správnou strategii.“
„Šampionát nebude jednoznačný, protože naše auto a náš simulátor mají určité slabiny. Ale na tom, abychom to napravili, tvrdě pracujeme. Vždy jsme věděli, že nemůžeme vyhrát každý závod. Pro nás je dobré, že ostatní nezvládají být konzistentní. Pokud všechno půjde normálně, Max bude v každém závodě napřed,“ myslí si Marko.
Red Bull se ve Velké ceně Kanady také potýkal s problémy kolem Sergia Péreze. Ten během závodu havaroval a tým mu nařídil, aby s poničeným autem dojel zpátky do boxů, za což dostal Pérez do příštího závodu penalizaci tří míst. Podle Marka neměl tým jak zjistit rozsah škody a doufali, že v závodě bude moci pokračovat.
„Už se o tom nebudeme bavit, přes tu penalizaci se nějak přeneseme. V tu chvíli jsme nevěděli, jak vážné to poškození je. S kamerou, kterou jsme měli k dispozici, jsme na to neviděli. Chtěli jsme, aby Checo (Sergio Pérez – pozn. red.) pokračoval, protože v tomto závodě bylo možné vše. A nikdy nevíte, kolik vám toho z auta odletí. Ostatní jezdili s ještě více poničenými auty. Lewis Hamilton jednou na Silverstonu vyhrál se třemi koly.“