Ferrari pro GP Austrálie odstraní loga Mission Winnow

Ferrari pro GP Austrálie odstraní loga Mission Winnow

Australské úřady zahájily vyšetřování, zda se nejedná o skrytou tabákovou reklamu porušující tamní zákony, přestože nejde přímo o značku produktů.

Přestože tabáková reklama již dlouho kvůli zákazům ve Formuli 1 nefiguruje, Ferrari je dále spojeno se společností Philip Morris vyrábějící tabákové výrobky.

Pro letošní sezónu se tým dokonce přejmenoval, nese název Scuderia Ferrari Mission Winnow.

Loga a nápisy Mission Winnow se na vozech stáje z Maranella objevují od loňské Velké ceny Japonska. Nejedná se přitom přímo o značku tabákových výrobků, ale iniciativu společnosti Philip Morris spojenou například se snahou přimět zákazníky k přechodu ke zdravějším produktům.

Australské úřady však vyšetřují, zda loga iniciativy nejsou až příliš podobná logům značky Marlboro, které vozy Ferrari nesly do roku 2008.

Výkonný ředitel Ferrari Louis Camilleri v úterý na autosalonu v Ženevě k záležitosti sdělil: „Vyskytly se problémy s ministerstvem zdravotnictví a společnost Philip Morris neměla dost času na to, aby nalezla řešení.

Winnow není značka, nemá to nic společného s tabákem, protože se týká přechodu od tabáku k elektronickým (produktům).

V každém případě v Austrálii budeme mít pro fanoušky na autech připravené překvapení.“

Ferrari pro úvodní podnik sezóny 2019 použije loňské oblečení a vybavení, to letošní je již totiž hustě poseto logy Mission Winnow. K aktuální verzi by se tým měl vrátit v Bahrajnu, oficiální potvrzení však zatím nepřišlo.

Sdílejte na:
Zavřít