Ferrari navázalo nové partnerství s italským pivem

Ferrari navázalo nové partnerství s italským pivem

Italský tým z Maranella oznámil novou partnerskou smlouvu s italským prémiovým pivem Peroni Nestro Azzurro 0.0%, která znamená začátek víceleté spolupráce ve formuli 1 a konec smlouvy s Estrella Galicia 0.0.

Značka piva, zastřešená společností Asahi Europe & International, přechází od předchozího sponzorství s Aston Martinwn a spojuje síly s týmem Ferrari v F1 a i se seriálem Ferrari Challenge Trofeo Pirelli.

Na oslavu tohoto oznámení bude vydána limitovaná edice „Tifosi Nastro Azzurro 0.0%“ v počtu 2 024 číslovaných lahví, která bude doručena fanouškům Ferrari po celém světě jako projev vděčnosti za jejich věrnost. Partnerství dále oslavuje krátký film „The Brake In“, v němž Charles Leclerc a Carlos Sainz mění lahve v pivovaru Peroni a představuje speciální edici lahví Tifosi.

„Jsme velmi potěšeni, že můžeme oznámit partnerství mezi Scuderií Ferrari a Peroni Nastro Azzurro 0.0%. Zviditelnění obou značek v motoristického sportu přispívá k zajištění silného zviditelnění Itálie na světové scéně. Naše dvě velké společnosti mají mnoho společných hodnot, jako je smysl pro detail a styl, stejně jako schopnost spojit tradici a inovaci v našich oborech. Těším se na naši spolupráci se značkou Peroni Nastro Azzurro 0.0%, která se jistě ukáže jako velmi úspěšná pro obě strany,“ prohlásil šéf Ferrari Frédéric Vasseur.

Sdílejte na:
Zavřít