Vítěz Velké ceny Japonska obdrží speciální trofej

Vítěz Velké ceny Japonska obdrží speciální trofej

Vítěz letošní Velké ceny Japonska získá speciální trofej. Tato trofej má speciální funkci, která se po polibku aktivuje a zabarví se do barev vlajky vítězného závodníka.

Čínská společnost Lenovo, vyrábějící elektroniku, je hlavním sponzorem Velké ceny Japonska – a také Velké ceny Spojených států, která se pojede příští měsíc – a byla pověřena vytvořením vítězné trofeje pro oba závody.

Společnost Lenovo odhalila závodním víkendem vítěznou trofej a vysvětlila, že se trofej rozsvítí, když ji vítězný jezdec na stupních vítězů „políbí“. Trofej se rozsvítí v barvách národní vlajky vítězného jezdce, což znamená, že její konečný vzhled bude určen podle jednotlivých jezdců.

„Jako přední technologická společnost jsme si dali za úkol najít způsob, jak do trofejí zabudovat chytřejší technologie způsobem, který tu ještě nebyl, a pozvednout tak zážitek z pódia,“ říká Philip Marchington ze společnosti Lenovo.

„Trofej, kterou vymyslela společnost Lenovo a vytvořila ikonická designérská firma Pininfarina, svým nápadným tvarem odráží F1 a má parametrický vzor, který kopíruje proporce loga Lenovo.“

Paolo Trevisan, který je viceprezidentem pro design společnosti Pininfarina America vysvětlil, jakým způsobem byl design trofeje navržen: „Pro společnost Pininfarina, která má jedinečné dědictví zakořeněné v automobilové tradici, je ctí být součástí historie formule 1 s touto inovativní trofejí založenou na technologiích, vytvořenou pro partnera, jako je společnost Lenovo, která sdílí naši hlubokou vášeň.“

„Formule 1 představuje vrchol automobilových soutěží, kde design hraje klíčovou roli. Stejně jako je každý vůz na trati svědectvím lidské oddanosti inovacím, ztělesňuje naše trofej podstatu řemeslného zpracování a pokrokové estetiky. Slouží nejen jako symbol vítězství, ale také jako odraz našeho bohatého odkazu a našich hodnot elegance, čistoty a inovace.“

Sdílejte na:
Zavřít