
Vůz formule 1 společnosti Tecno se poprvé představil na Velké ceně Belgie v roce 1972 v rukou Nanniho Galliho. Tým se rozhodl použít červenou barvu šasi, částečně proto, aby ctil dlouhodobou tradici italských závodních týmů, a částečně proto, aby lépe vyhověl požadavkům svého hlavního sponzora. Motor, navržený Lucianem Pederzanem, Renatem Armarolim a Giuseppem Bocchim, byl plochý dvanáctiválec, který se podobal tehdejším jednotkám Ferrari, i když byl zjevně méně výkonný.
Gallimu se podařilo dojet třetí na neoficiální Velké ceně Itálie 1972 ve Vallelungě, ale ve zbytku sezóny už žádné body nezískal. Na Velkou cenu Itálie nasadilo Tecno druhý vůz, který řídil Derek Bell. Přestože Galli překonal Bella, týmový manažer David Yorke se rozhodl ponechat Bella pro poslední dva závody v Severní Americe, čímž ukončil Galliho angažmá v týmu.
V roce 1973 vedly vážné neshody mezi bratry Pederzaniovými a Rossim s Yorkem ohledně sportovního a technického směřování týmu k rozkolu, který se nepodařilo překonat. Pederzaniové chtěli najmout tehdy relativně nového jezdce Claye Regazzoniho, zatímco Rossi a Yorke prosazovali zkušeného Chrise Amona, který se nedohodl na podmínkách sezóny s March Engineering.
Yorke a Rossi objednali nový podvozek od designéra Gordona Fowella, zatímco Pederzaniové pověřili Alana McCalla návrhem jiného vozu. McCall však odešel dříve, než byl projekt dokončen, a vůz dokončil Ron Tauranac, který byl po prodeji Brabhamu na konci roku 1972 volný.
Kvůli vnitřním nepokojům vynechalo Tecno několik závodů na začátku sezóny. Nakonec nastoupilo až ve Velké ceně Belgie, kde Amon skončil šestý a získal jediný bod v historii týmu. V následujícím závodě v Monaku se Amon kvalifikoval jako dvanáctý, dokonce před Ferrari Jackyho Ickxe.
S omezenými zdroji, dvěma různými a nedostatečně vyvinutými vozy a přetrvávajícími spory byl boj týmu neudržitelný. Na Velké ceně Rakouska vedly konflikty mezi Pederzaniovými a Rossim s Yorkem k odchodu nespokojeného Amona, který přestoupil k týmu Tyrrell.
Navzdory plánům na osazení osmiválcového motoru pro další sezónu se Pederzaniové rozhodli program formule 1 ukončit. Rossi převedl sponzorství Martini & Rossi do týmu Brabham v roce 1974 a následně založil značku Martini Racing. Luciano a Gianfranco Pederzani opustili svět závodů a za hlavní důvod svého odchodu označili toxickou atmosféru, která prostoupila tým.