
Talbot-Lago T26C závodil ve formuli 1 v letech 1950 a 1951 v rukou mnoha týmů a jezdců.
Talbot-Lago byla automobilka, která vznikla v roce 1935 po kolapsu automobilové skupiny STD (Sunbeam-Talbot-Darracq). Francouzskou společnost Talbot koupil inženýr Antonio Lago, který se narodil ve Ventianu.
V roce 1935 byla stávající řada vozů postupně nahrazena návrhy od Waltera Becchii, zatímco Lago vyvíjel nové motory a společnost začala nabývat na významu.
Ve 40. letech 20. století Talbot-Lago vytvořil model T26C, který závodil v mnoha soutěžích s různými jezdci. Verze tohoto vozu také zvítězila v závodě 24h Le Mans v roce 1950.
Vůz se objevil na startovním roštu během sezón 1950 a 1951, přičemž dosáhl několika umístění na stupních vítězů díky výkonům Louise Rosiera.
Když změna pravidel v roce 1952 způsobila, že T26C již neodpovídal novým regulím, společnost Talbot-Lago se stáhla z Formule 1. V roce 1959 byla společnost prodána Simce.