Rozebraný F-duct Red Bullu

Rozebraný F-duct Red Bullu

Také Red Bull vyvíjí F-duct. Při pátečním tréninku na Velkou cenu Turecka svojí verzi tým testoval, ale po tréninku ho z obou vozů sundal.

Hledáme nové redaktory
Web RACE-F1.com hledá nové redaktory a zájemce o tuto činnost! Více podrobností se dozvíte na tomto odkazu.  

 

Red Bull chce F-duct přivést do Valencie, kde doufá, že mu pomůže zrychlit o další desetiny vteřin. Po chybě v Istanbulu a špatném výkonu v Montrealu by se rád ve Valencii Red Bull opět vrátil na vrchol.
 
Systém, který Red Bull vyvinul je podobná jako u McLarenu a nebo Ferrari. Vzduch je nasávaný v airboxu (zelená šipka) a prochází dvěma trubkama pod krytem motoru jak je patrné z fotografie dole. Ploutev krytu motoru je proto zvětšená (modrá šipka) a na zadním křídle je výraznější prohnutí odtokové hrany (žlutá šipka).

Šéfdesigner Red Bullu, Adrian Newey, pracoval v továrně týmu na F-ductu a nezúčastnil se tak Velké ceny Kanady. Okruh ve Valencii je členitý, střídají se tam dlouhé rovinky, kde je potřeba nízký přítlak, s úseky plné zatáček, kde je potřeba velký přítlak.

Sdílejte na:
Zavřít