Okruh v Baku uhradí Williamsu škodu

Okruh v Baku uhradí Williamsu škodu

Pořadatelé VC Ázerbájdžánu potvrdili, že Williams dostane odškodné za poškození, které vzniklo na voze George Russella po srážce s krytem kanálu.

Russellovo šasi muselo být odesláno zpět do továrny Williamsu poté, co během volného tréninku zasáhl uvolněný kryt kanálu.

Po konci víkendu následovala jednání mezi Claire Williamsovou a zástupci okruhu v Baku a nyní bylo potvrzeno, že tým dostane peníze z pojistky co nejdříve to bude možné.

Arif Rahimov, promotér Velké ceny Ázerbájdžánu, řekl, že bude tlačit na pojišťovnu, aby byl problém co nejdříve vyřešen a že se týmu omluvil.

„Samozřejmě je to naše chyba, to musíme uznat,“ řekl Rahimov ohledně výsledku jednání s Williamsem. „Je to něco, co si my, jako pořadatelé VC a zástupci okruhu nesmíme dovolit. Znovu jsme si prošli pojistnou smlouvu a došli jsme k tomu, že jsme na tyto problémy krytí.

Nás právní tým jednal se zástupci Williamsu a oznámil jim, že budou plně odškodněni. Očividně tady nebyly žádné tvrdé pocity, na obou stranách víme, že se to nikdy nemělo stát a že to určitě nebylo úmyslné. Velmi jsme se omlouvali, dokonce jsme poslali nějaké květiny abychom vyjádřili, že je nám líto co se stalo.

Haas musel čekat rok, než mu byly vyplaceny peníze za škodu, která vznikla během VC Malajsie. Tehdy došlo k uvolnění odtokového kanálu. Rahimov je ale dychtivý po tom, aby se situace s Williamsem vyřešila co nejdříve.

„Sdělili jsme to Williamsu,“ vysvětlil. „Mluvili jsme s pojišťovnou a vysvětlili jim, že potřebujeme, aby se problém vyřešil co nejdříve to bude možné, ne až za rok, jelikož tým potřebuje peníze co nejdříve, aby je mohl použít ještě letos. Budeme na pojišťovnu tlačit, aby náhradu škody poslala co nejdříve.“

Russellova nehoda přerušila trénink už po deseti minutách. Poté byly zkontrolovány všechny kanály na okruhu a byly naplánovány další postupy, aby nedošlo k další nehodě.

Rahimov dodal: „Začali jsme kontrolovat všechny odtoky dvakrát denně: jednou večer, když byly všechny jízdy dokončeny a podruhé ráno předtím, než vyjely vozy na trať.

Měli jsme několik týmů, které kontrolovaly více než 300 kanálů, takže jsme to určitě začali brát víc vážně. Do budoucna si musíme být jistí, že se to nikdy nebude opakovat.“

Sdílejte na:
Zavřít