Monster Energy bude novým sponzorem McLarenu

Monster Energy bude novým sponzorem McLarenu

McLaren krátce po konci sezóny navázal novou spolupráci. Značka vyrábějící energetické nápoje, Monster Energy, po několika letech opouští Mercedes a od roku 2024 bude sponzorovat McLaren.

Moster Energy byl sponzorem Mercedesu od roku 2010 a během čtrnácti let se jejich logo objevovalo na přilbách a závodních kombinézách jezdců. Od příští sezóny už Stříbrné šípy nebudou spolupracovat se značkou energetických nápojů, jelikož přechází k McLarenu.

Předpokládá se, že tento rozchod nebude mít vliv na osobní dohodu, kterou má Monster Energy s Lewisem Hamiltonem.

Monster Energy také již oznámila, že má v plánu několik „opravdu zajímavých programů“ s piloty od McLarenu – Landem Norrisem a Oscarem Piastrim.

Rodney Sacks, předseda představenstva a jeden z výkonných ředitelů společnosti Monster Energy, řekl: „Rádi bychom vyjádřili upřímné uznání týmu Mercedes, a zejména Totu Wolffovi, za partnerství, které trvá již více než deset let a díky němuž společně slavíme úžasné úspěchy. Přejeme týmu hodně štěstí v nadcházejících šampionátech.“

„Společnost Monster Energy je hrdá na to, že může začít tuto novou kapitolu své cesty v F1 s týmem McLaren Racing. Společnost Monster se zaměřuje na zlepšování zážitků fanoušků a na spolupráci s týmem světové úrovně a jeho elitními jezdci, abychom mohli sdílet naši vášeň s celosvětovým publikem F1. S Landem a Oscarem plánujeme několik opravdu vzrušujících programů a těšíme se, že od roku 2024 budeme závodit společně.“

McLaren má sponzorské smlouvy například s firmami Dell, Google, Jack Daniels, Hilton a dalšími.

„Jsme potěšeni, že od příští sezóny můžeme spojit síly s ikonickou značkou Monster Energy,“ prohlásil šéf týmu McLaren, Zak Brown. „Monster se zaměřuje na oslavu sportovců prostřednictvím odvážných nápadů a vytváření úžasného obsahu, takže se nemůžeme dočkat, až prozkoumáme nápady a najdeme nové způsoby, jak zaujmout a pobavit naše fanoušky.“

Proč Monster Energy přešel k McLarenu?

V poslední době vypadá, že se čím dál tím víc značek ve formuli 1 snaží upřednostňovat fanouškovskou základnu týmů a jejich zapojení než jejich závodní výkony. McLaren díky své nejmladší jezdecké sestavě přitahuje mnoho mladých lidí a podle studie Fifty se zjistilo, že právě McLaren je nejoblíbenějším týmem mezi fanoušky generace Z. Monster Energy označila Gen Z za klíčovou cílovou demografickou skupinu, a právě její spotřebitelé budou mít v příštím desetileté kupní sílu ve výši 143 miliard dolarů.

Mercedes je mimo jiné jedním z nejdražších sponzorských týmů. To může být dalším důvodem, proč se značka Monster Energy rozhodla změnit týmy.

Sdílejte na:
Zavřít