Fan-store.cz

McLaren: Slabina v nízkých rychlostech je prioritou

McLaren: Slabina v nízkých rychlostech je prioritou

McLaren říká, že vyřešení slabiny;; v nízkých rychlostech má vysokou prioritu, jelikož se tým chce pustit do zisku dalšího výkonu.

Tým z Wokingu udělal skvělý pokrok se svým vozem MCL34, ale od začátku sezóny má vůz slabinu v nízkých rychlostech.

Po Hockenheimu následuje úzký a zakroucený Hungaroring a McLaren ví, že musí v této oblasti vyvinout velké úsilí, tedy pokud nechce ztrácet na soupeře.

Šéf McLarenu Andreas Seidl vyjasnil, že tým tlačí na vylepšení ve všech oblastech, ale ztráta v nízkých rychlostech je hlavním bodem soustředění.

Na otázku, jak velkou prioritu má vyřešení tohoto problému před následujícími dvěma závody, Seidl řekl: „Víme, že to je, řekněme, jednou z našich slabin, které máme.

Je to něco, co vyřešíme dalšími vylepšeními, které přivezeme. Samozřejmě, že je to vysoká priorita kromě, řekněme, celkového výkonu ve všech oblastech.“

Seidl řekl, že zatímco McLaren vypadal lépe ve středně a vysokorychlostních zatáčkách, musí dosáhnout zisku ve všech aspektech výkonnosti vozu, má-li překonat mezeru mezi vozy před sebou. To je důvod, proč byl tento tým letos usilovný v pochopení svého auta a experimentování s nastavením, aby se pokusil pochopit, kde jsou silné a slabé stránky jeho balíčku.

Je to přirozené porozumění vozu s každým tréninkem, kvalifikací a závodem, které děláte – pracujete na slabých místech, které máte a dáváte podněty k vývoji, abyste tyto slabiny vyřešili,“ řekl Seidl.

„Ale ve stejné době to jde paralelně s celkovou výkonností. Faktem je, že mezera je stále obrovská a není to jen jedna konkrétní oblast, kde se musíme zlepšit. “

Daniel Ricciardo z Renaultu během VC Velké Británie řekl, že kombinací síly McLarenu ve vyšších rychlostech a výhody jeho týmu v rychlostech nižších by vznikl silný balíček.

„Myslím, že kdybychom si mohli vzít některé z jejich vysokorychlostních výhod a oni by si vzali nějakou naši výhodu v nízkých rychlostech, vzniklo by slušné závodní auto,“ řekl Ricciardo, když byl požádán, aby zhodnotil rozdíly mezi dvěma týmy, které pohání motor Renault.

„V nižších rychlostech jsme slušní. Je to vzrušující pohled na Budapešť, ale musíme se pokusit vymyslet, jak zlepšit výkon ve vysokých rychlostech. “

Sdílejte na: