Leclerc vysvětlil, proč v FP2 nechtěl dál jezdit

Leclerc vysvětlil, proč v FP2 nechtěl dál jezdit

Charles Leclerc neměl lehký pátek, když v prvním volném tréninku VC Ázerbájdžánu boural a způsobil červenou vlajku. Začátek druhého tréninku neproběhl úplně dle jeho představ, ale nakonec byl nejrychlejším pilotem.

Monacký pilot v patnácté zatáčce narazil do bariéry a v prvním tréninku v Baku způsobil červenou vlajku. Ferrari se povedlo jeho monopost do druhého tréninku opravit, ale ve vysílačce si stěžoval.

„Zkontrolujte data, ale myslím, že vůz je někde ohnutý,“ poté zůstal na trati a naštvaně prohlásil: „S tímhle vozem už nejedu, jedu do boxů. Není možné, aby data nic neukazovala!“

Tým začal opět pracovat a zjistil problém v jednom z dílů. Po výjezdu na trať byl nejrychlejším ze všech.

„Není moc, co rozebírat ohledně nehody. Trochu moc jsem zabrzdil, trať byla špinavá a zasekly se mi pneumatiky, takže jsem narazil do zdi. Dobrý začátek víkendu to nebyl, ale měl jsem důvěru ve vůz.“

„V začátku druhého tréninku byl na voze problém, který jsme později našli a konkrétní díl jsme vyměnili. Nemělo to nic společného s nehodou. Mechanici našli problém u jediného nového dílu na voze.“

„Nechci to více rozebírat, ale měl jsem prostě divný pocit. Vyměnili jsme díl a vyjeli. Sice ne tolik kol, kolik bych si přál, ale vůz je konkurenceschopný.“

Charles Leclerc získal pole position v Baku třikrát po sobě a v kvalifikaci se pokusí získat čtvrtou. „Je to mezi námi velmi těsné a bude to těžké. Baku mám moc rád a v minulosti jsme tu byli docela rychlí, ale to neznamená, že tomu tak bude i v kvalifikaci. Musíme ještě zapracovat na voze a doufám, že v kvalifikaci budeme ještě rychlejší.“

Sdílejte na:
Zavřít

Autor článku:

Jako malá jsem z televize slyšela hlavně jméno Michael Schumacher. Svoji cestu k formuli 1 jsem si ale musela najít sama. Nejvíce mě baví životní příběhy pilotů, jedinečné příběhy z paddocku a kus historie, který tento sport za sebou zanechal. Ve formuli 1 je totiž možné vše.

Další články autora →