
Kevin Magnussen se postaral o vyvěšení červených vlajek, ale ne vlastní vinou. Podle Renaultu mohl za vzplanutí Dánova vozu problém s palivovým systémem.
O rozruch se postaral ihned po začátku Magnussen, který po dvou instalačních kolech zajel do boxů, kde jeho vůz vzplanul. Trvalo několik minut, než se mechanikům podařilo oheň uhasit. Pilot naštěstí vyvázl bez zranění.
„Rozhodně bylo něco s palivovým systémem, ale stále to vyšetřujeme,“ uvedl bezprostředně po tréninku šéf týmu Fred Vasseur v rozhovoru pro Motorsport.com.
Za nedlouho na to technický ředitel Renaultu Nick Chester prozradil televizi Sky, že testovali experimentální součástky, které nasadí v Mexiku.
„Měli jsme unik benzínu z odvzdušňování. Jezdili jsme s plnou nádrží a měli jsme experimentální součástky, se kterými jsme se připravovali na Mexiko, takže auto bylo nastaveno jinak než ta ostatní.“
Zakopaný pes by mohl podle všeho být v odvzdušňovacím ventilu ve větracím vedení palivové nádrže, který nefungoval, tak jak má.
Vansseur si byl jistý, že bude Magnussenovo auto včas opraveno a pilot bude moci nastoupit do druhého volného tréninku.