
Toto Wolff z Mercedesu varoval jak Lewise Hamiltona a Nica Rosberga, aby ve vypjatém souboji šampionát nepřekročili meze.
Rivalita mezi Hamiltonem a Rosberg se značně zvýšila při Velké ceně Španělsko, když Hamilton navzdory příkazům svého týmu změnil mapování svého motoru, aby podával vyšší výkon, aby udržel Rosberga za sebou.
O dva týdny později, při kvalifikaci na Velkou cenu Monaka to byl naopak Hamilton, který se cítil podveden, když Rosberg během svého posledního kvalifikačního kola způsobil vyvěšení žlutých vlajek, když znemožnil zajet Hamiltonovi své kvalifikační kolo. Komisaři však po vyšetřování usoudili, že Němec pouze nezvládl dobrzdit do zatáčky a nebylo to naschvál. Jako výsledek Hamilton strávil 78 kol v závodě zíráním na Rosbergovo zadní křídlo.
A ačkoliv šéf Mercedesu Toto Wolff říká, že tým očekává hádky mezi piloty, varoval je, že nesmí překročit hranice.
„Řeknu vám, v neděli v Barceloně jsme měli hodně emocí v Rosbergově straně garáže, což je pochopitelné,“ řekl Rakušan Wolff.
„Když jste sám ve voze a nemáte perspektivu, co se děje kolem vás. Když prohrajete proti svému týmovému kolegovi, ať už v kvalifikaci nebo závodě, tak je to frustrující situace.“
„V Barceloně byl naštvaný Nico, kvůli tomu, co se v závodě stalo, a hádám, že to je zcela normální.“
„Každý má svojí absolutní realitu, absolutní přesvědčení. Je to jako hádat se s někým, kdo si myslí, že má pravdu, přičemž vy si myslíte, že máte pravdu vy. Ale nikdy to není takto černobíle, občas je to spíš šedé.“
„Myslím, že teď zjišťují, jak moc mohou překročit hranici a jaké jsou následky toho. Máme šanci vyhrát šampionát, takže pokud to není na škodu týmu a je to fair, tak situaci budeme zvládat jako do teď.“
„Ale momentálně to jde směrem, o kterém si nemyslíme, že je pro Mercedes správný. Například to, co Lewis udělal se svým motorem, to už se nikdy nestane.“