Mercedes: Ve znamení jubileí

Mercedes: Ve znamení jubileí

Tým Mercedes letos nepatří mezi top týmy a v šampionátu si jistí svou čtvrtou pozici. Do Maďarska míří tato stáj hned za dvěma milníky, jedním z nich je stý závod v kariéře Nica Rosberga.

Michael Schumacher (loni 11.): „V posledních dvou závodech letošní sezóny jsem zažil hned dva domácí podniky a dá se říci, že i ten v Maďarsku vnímám jako domácí, protože právě zde jsem získal jeden ze svých mistrovských titulů. Vždy jsem se zde mohl těšit z velké podpory svých fanoušků a doufám, že je letos nezklameme a postaráme se o atraktivní a zajímavý závod. V posledních týdnech jsme zaznamenali určitý pokrok na voze, tým si za svou odvedenou práci zaslouží velkou pochvalu a věříme, že to v následujícím závodě přinese i své ovoce. Na závod zde se nicméně velmi těším.“

Nico Rosberg (loni nedokončil): „Maďarsko bude letos hostitelem mé sté Velké ceny v kariéře Formule 1, což se zdá být šílené, protože můj otec za celou svou kariéru odjel 114 Grand Prix. Nicméně statistické údaje zde nejsou to nejdůležitější a my se chceme soustředit především na svou práci. Doufám, že po letošním závodním víkendu budu mít na Hungaroring lepší vzpomínky, než-li tomu bylo loni, kdy jsem závod bohužel nedokončil. Vůz, který jsem dostal pro kvalifikaci na závod v Německu byl lepší než ten, který jsem měl připraven pro závod, což je také jeden z hlavních bodů, které chceme v Maďarsku zlepšit a udělat další krůček vpřed.“

Ross Brawn (šéf stáje): „Po velmi náročném vstupu do léta je zde Velké cena Maďarska, která je před letní pauzou poslední možností bodového zisku předtím, než se týmy odeberou k odpočinku. Hungaroring je technicky náročná trať a bude pro nás velmi důležité získat odsud další data o vývoji. V minulosti se tato trať dala charakterizovat jako okruh, kde se téměř nepředjíždí, ale letošní ročník nabízí několik novinek a bude zajímavé sledovat, jak se tento fakt změní za pomoci systémů DRS a KERS. Naše nedávné výsledky v Anglii a Německu jsou jasným důkazem zlepšení formy našeho vozu, ale týmům ze špičky startovní listiny stále nemůžeme konkurovat.“

Norbert Haug (viceprezident Mercedes-Benz Motorsport): „Maďarsko lze charakterizovat jako středně rychlý okruh, kde 40% kola strávíte v zatáčkách a většinou pod 150km/h. 70 okruhů je zde opravdu hodně a to všechno se navíc pravidelně odehrává ve velmi horkých podmínkách. Naším cílem na Hungaroringu bude především získat impuls před nadcházející letní přestávkou, letošní závod v Maďarsku lze také označit jako stý závod pro motor Mercedes-Benz V8 2.4l, který svou premiéru zažil v roce 2006. V devětadevadesáti předchozích závodech si připsal celkem 32 vítězných Velkých cen.“

Sdílejte na:
Zavřít