Na Velkou cenu Maďarska si tým přivezl pár vylepšení a jsou spokojeni s dosavadními výsledky. Na zítřejší závod si jezdci ušetřili pneumatiky a věří, že by jim to mohlo pomoci.
Heikki Kovalainen (19. místo): „Po náročném víkendu jsem rád jak dnešní kvalifikace dopadla. Nebyl jsem schopen najít správné vyvážení, ale s celým víkendem jsem spokojen. Pro kvalifikaci jsme provedli několik změn, které nám zajistily správný směr jakým se vydat. V prvním kole jsem nemohl zajet čisté kolo, ale zůstal jsem optimistický. Musel jsem pracovat velmi tvrdě, aby vše šlapalo a je příjemné vidět, jak nám to v posledních minutách Q1 dobře šlo. Vylepšení, které jsme zde dovezli, funguje velmi dobře a vypadá to, že jsme něco získali na kluky před námi. Jarno zde byl jednoznačně konkurenceschopnější, v týmu panuje opravdu dobrá nálada.“
Jarno Trulli (20. místo): „Dnes to byl opravdu dobrý den, i když v kvalifikaci se mi nepodařilo z auta dostat maximum. V prvním kole jsem jel na měkkých pneumatikách a auto bylo trochu přetáčivé. V dalším kole jsme přezuli na super měkké, jenže auto bylo naopak nedotáčivé, takže jsem nebyl schopen nalézt správné tempo, které jsem měl včera a dnes ráno. Přesto jsem spokojen, jak se tento víkend vyvíjí. Nový systém posilovače řízení změnil mé auto a já jsem mnohem šťastnější. Je to něco jako noc a den a já se nemůžu dočkat zítřejšího závodu. Strategie pro zítřejší závod bude hrát velkou roli, takže uvidíme, co můžeme udělat.“
Mike Gascoyne (technický ředitel): „Pro tým to byla dobrá kvalifikace. Ušetřili jsme sadu pneumatik pro závod, což nás staví do dobré pozice v zítřejším závodě. Oba jezdci dnes odvedli dobrou práci. Jarno byl po celý víkend s vozem spokojenější, ale nedokázal to převést do svých kvalifikačních kol. Udělal pár malých chyb ve svém nejrychlejším kole, ale je dobré vidět, jak skvěle reaguje na změny, které jsme sem přivezli. Heikki byl tento víkend méně spokojený s vyvážením, ale odvedl skvělou práci, aby dostal z auta, co nejvíce.“