Hülkenberg doufá, že v Číně získá další body.
Po vynechání Velké Ceny Austrálie kvůli problémům s palivovým systémem byla Malajsie pro Hülkenberga první možnost závodit se Sauberem. Navzdory poškozenému vozu si ale dojel pro čtyři body za osmé místo.
V Číně se ovšem jezdci zatím moc nedařilo, v letech 2010 a 2012 v obou závodech skončil až na patnáctém místě.
„Okruh v Šanghaji není můj oblíbený, ale je hodně vyzývavý, zvláště prvních pár zatáček. Hlavní roli ale budou hrát pneumatiky a strategie.“
Nico Hülkenberg ve voze C32 (zdroj: Sauber F1)
Němec věří, že si na C32 už zvykl a po zisku čtyř bodů v Malajsii jich chce do Švýcarského týmu přinést ještě více.
„Už jsem pro auto získal cit, když jsem s ním konečně odjel můj první závod. Nasbírali jsme spoustu dat, které nám také mohou pomoci.“
Otázkou ovšem nadále zůstává, jestli se Hülkenberg ohledně přestupu z Force Indie neunáhlil. Vozy Force Indie vypadají velice silně, kdežto Sauber má zatím co dohánět.