Felipe Massa dokázal v dnešní kvalifikaci na Velkou Cenu Maďarska vůbec poprvé v letošní sezoně porazit svého týmového kolegu, Fernanda Alonsa.
Felipe Massa (4. místo): „Jako obvykle byli naši soupeři v kvalifikaci lepší a my uděláme v závodě krok vpřed. Uvidíme zítra, jestli tohle nepsané pravidlo bude platit i na této trati. Doufám, že mám auto, které je konkurenceschopné stejně jako v poslední části kvalifikace. Ráno jsem opět měl hodně přetáčivé auto a po pár provedených změnách se to změnilo. Na předním křídle jsme provedli další změny a řízení auta bylo o mnoho lepší. Je těžké předpovědět, kolik zastávek uvidíme. Čtyři nejsou možné, tři zcela pravděpodobné. Hodně bude záviset na délce prvního stintu. Tam bude jasné na kolik, kdo pojede zastávek. Co pro mě znamená být letos poprvé před mým týmovým kolegou? Jsem rád, ale počítá se, když jste přede všemi a doufám, že brzy budeme v některých kvalifikacích nejlepší. Nemyslím si, že je možné, abych se zde dostal po 1:20. McLaren a Red Bull jsou velmi silní a budou i zítra. Moje jediná stížnost se týká špinavé strany na trati. Vím, jak trestající to zde může být.“
Fernando Alonso (5. místo): „Je to stejný výsledek jako před týdnem, takže nejsme ani překvapení ani zklamaní. Je pravda, že v Q3 jsem nezajel ideální kolo a rád to přiznám, ale nemyslím si, že jsem dnes měl na první řadu. Třetí místo bylo na dosah a bylo by to skvělé místo k odstartování do zítřejšího závodu, ale ostatní byli lepší než my, včetně mého týmového kolegy, který zajel pěkné kolo. Je důležité, že obě naše auta jsou v pozicích, ve kterých můžeme bojovat o místo na podiu. Lepší páté než čtvrté místo, což znamená, že alespoň budu startovat z čistší strany tratě. Zdá se, že když začne Q3, tak Red Bull má magické tlačítko, které je najednou udělá rychlejšími, ale zdá se, že toto tlačítko se v závodě vypne. Tady je vždy těžké předjíždět a nemyslím si, že DRS to nějak změní. Zítra se budeme snažit postupovat pořadím, budeme muset udržet dobré tempo a odvést perfektní práci při pit stopech. Myslím, že zde jich bude hodně, možná tři nebo čtyři, protože degradace pneumatik je ohromná. Také bude důležité správné načasování zastávek. Počítám s tím, že stále se může stát cokoli, zítra to bude velmi otevřený závod.“
Stefano Domenicali, (šéf týmu): „Když vidíte jedno z našich aut na prvním místě v Q1 a znova také v Q2, tak začínáte věřit, že můžete bojovat o pole, ale věděli jsme, že bude velmi, velmi těžké toho dosáhnout. Hamilton byl po celý víkend velmi silný a Red Bull jako vždy má něco v rezervě pro Q3. Nedokázali jsme dát dohromady perfektní kolo a logickým vyústěním všeho je, že jsme skončili se stejným výsledkem jako před týdnem v Německu. Oproti kvalifikaci máme v závodě větší tempo, ale zde bude velmi těžké předjíždět. Na této trati je start velmi důležitým momentem a stejně tak chování pneumatik. Bude to velmi nepředvídatelný závod, jako většina závodu v letošním roce. Kdo předvede nejlepší práci, jako tým, bude mít navrch.“