AlphaTauri bude od sezóny 2024 závodit pod novým jménem

AlphaTauri bude od sezóny 2024 závodit pod novým jménem

Italská stáj bude od příští sezóny závodit pod novým názvem – Visa Cash App RB. Visa se také stane novým partnerem bývalé AlphaTauri, ale i Red Bullu. Nový vzhled a lakování stáj představí v Las Vegas 8. února.

Italský tým prošel od svého vstupu do formule 1 mnoha změnami jmen – od Minardi, které se po převzetí společnosti Red Bull přejmenovalo na Toro Rosso, po název oděvní značky AlphaTauri, která byla součástí královny motorsportu čtyři roky.

Visa se stala prvním globálním sponzorem obou týmů vlastněných Red Bullem, tudíž její logo budeme vídat i na monopostech Maxe Verstappena a Sergia Péreze či na monopostech ze série F1 Academy.

Dnešní oznámení obsahovalo pouze nový název, sponzory a logo. Teprve 8. února se dozvíme, jaký vzhled bude italská stáj mít. Celé odhalení proběhne v Las Vegas za přítomnosti nejen Daniela Ricciarda a Júkiho Cunody, ale i pilotek z F1 Academy.

„Je fantastické odhalit novou identitu a přivítat nové partnery při zahájení další fáze příběhu týmu F1,“ řekl generální ředitel Peter Bayer.

„Faenza vstupuje do nové éry závodění, zůstává věrná našim kořenům jako líhně talentů, ale nyní se ještě více zaměřuje na boj o největší ceny v F1.“

„Máme odvážnou vizi týmu, kterou vedu já a šéf týmu Laurent Mekies, a to, že nás na této cestě doprovází partneři, kteří se zaměřují na budoucnost, jako jsou Visa a Cash App, je nesmírně vzrušující.“

Tím, že Visa je sponzorem hlavního týmu Red Bull, předpokládá se, že sesterské týmy spolu budou úzce spolupracovat.

„Zrod Visa Cash App RB je nesmírně významným okamžikem,“ řekl marketingový ředitel Red Bull Technology, Oliver Hughes.

„Nová identita není pouhou změnou názvu, je to začátek nové vzrušující cesty, která má tým posunout na novou úroveň konkurenceschopnosti, což dokazuje přítomnost jedné z nejikoničtějších světových značek jako titulárního partnera týmu.“

„Nová identita týmu jako Visa Cash App RB se opírá o budoucnost, v níž tým každý víkend útočí na přední příčky startovního pole.“

„Jedná se o průlomové partnerství a skvělou příležitost pro značku Visa zapojit jednu z nejrychleji rostoucích sportovních komunit na světě,“ uvedl marketingový ředitel společnosti Visa, Frank Cooper III.

„Toto spojenectví silně souzní s vizí společnosti Visa inspirovat jednotlivce, aby „to dokázali“ a snažili se dělat malé kroky ke zlepšení každý den, během každého závodu nebo události.“

„Tým Visa Cash App RB a Cash App se věnují propojování lidí a komunit a není většího sjednotitele než sport,“ řekla vedoucí značky Cash App, Catherine Ferdonová.

„S pokračujícím růstem F1 v USA nám tento sponzoring umožňuje prohloubit náš vztah s fanoušky F1 a prohlubuje závazek společnosti Cash App podporovat a rozvíjet kulturu fandovství F1 ve Spojených státech a zároveň nabízet našim zákazníkům větší hodnotu. V minulosti jsme se snažili povznášet nové talenty a těšíme se na sponzoring týmu, který je známý tím, že rozvíjí neuvěřitelné nadějné jezdce.“

Sdílejte na:
Zavřít

Autor článku:

Od února 2022 publikuje na Svět Formule a spravuje sociální sítě. Formuli 1 sleduje od roku 2020.

Další články autora →