Sebastian Vettel trvá na tom, že je mu jedno, jestli jeho příštím týmovým kolegou bude Kimi Räikkönen nebo Daniel Ricciardo.
Šéf Red Bullu Christian Horner přiznal, že rozhodování o tom, kdo nahradí odcházejícího Marka Webbera je přímý souboj mezi Ricciardem a Räikkönenem. Ricciardovi k tomu Red Bull nabídl možnost testovat při testu mladíků na Silverstone s jejich vozem RB9. Krom brzkého zajetí do štěrku Ricciardo předvedl slušné výsledky ve čtvrtek odpoledne, kdy jeho nejrychlejší čas byl pouze o necelé tři desetiny sekundy pomalejší, než čas, který v pátek zajel sám trojnásobný mistr světa Vettel.
V porovnání s Räikkönenem však čtyřiadvacetiletý Ricciardo postrádá zkušenosti. Kdyby Fin dostal ono místo v Red Bullu, určitě by začal znamenat hrozbu pro Vettelovu dominaci v Red Bullu. Když však byl Vettel dotázán, koho by měl radši za týmového kolegu, odpověděl: „Nevadí mi žádný z nich. Vycházím s oběma.“
„Pravděpodobně znám Kimiho o trošku více, než Daniela, ale myslím, že při testech předvedl velmi dobrou práci. Všechny piloty, kteří s námi testovali, Felix a Carlos, udělali dobrou práci. Udrželi auto na trati, která není zrovna jednoduchá a myslím, že s výsledky můžeme být spokojeni.“
Vettel ví, že příchod Räikkönena do týmu by ještě zvýšil stupeň soutěživosti uvnitř týmu, ale nemyslí si, že by Finův příchod ovlivnil jeho snahu o získání dalšího titulu.
„Samozřejmě, že rozumím tomu napětí, které by to vytvořilo, ale pokud chcete soupeřit o šampionát, tak na tom nezáleží. Musíte porazit všechny, nehledě na to, koho máte v týmu,“ řekl Němec.
Vettel při testech mladíků na Silverstonu (zdroj: Infinity Red Bull Racing)
Vettel se při testech soustředil na testování nových pneumatik Pirelli, které jsou kombinací struktury z roku 2012 a směsi letošního specifikace, které se dočkají své závodní premiéry už příští týden v Maďarsku. Vettel se zdál potěšen změnami pneumatik, ačkoli si myslí, že vzhledem k omezením při testování je těžké odhadnout jejich výkonnost.
„Není to tak velký rozdíl,“ řekl hned po pátečním testu. „Měli jsme tři dny, různé piloty v různých vozech, a žádné problémy nikdo nezpozoroval, i když podmínky byly asi horší, než během britské velké ceny.“