Společnost Subway zvažuje sponzorství v F1

Společnost Subway zvažuje sponzorství v F1

Americký sandwichový řetězec Subway by mohl vstoupit do Formule 1 jako sponzor ne jednoho, ale hned několika týmů.

Podle zprávy v novinách Telegraph americká společnost zvažuje „přelomovou sponzorskou dohodu s Formulí 1, která by mohla sjednotit několik týmů a pilotů k propagaci značky“.

Hlavní ředitel marketingu společnosti Subway se už setkal s šéfem FOM Berniem Ecclestonem, odhalil Zak Brown, výkonný šéf společnosti JMI, která dohodu se Subway řeší.

„Vzal jsem šéfa marketingu Subway na schůzku s Berniem v Montrealu minulý rok a řekl bych, že tu možnost zkoumají už rok,“ řekl Brown novinám.

„Zajímají se hlavně o konzumenty, jsou kupci masivních médii, takže se podívali na sport, který se z mediálního hlediska vyplatí a vypadá to, že Formule 1 ano.“

Dodal, že soustředění se na několik týmů místo jednoho „není raketová věda, ale ještě to není vyzkoušené.“

„Když se podíváte na jejich strategii v NASCAR, sponzorují tým, závod i pilota. Ale používají pilota jako střed zájmu, takže si Subway dokážu představit jako globálního partnera Formule 1, stejně jako sponzorování čtyř nebo šesti pilotů v jiných týmech a využívaní jich kolektivně.“

Jedním z hlavních cílů Subway by bezpochyby patřilo rozšíření vědomosti o značce především v Evropě, kde značka stále patří spíše k těm neobvyklým.

Sdílejte na:
Zavřít