
Italský obuvník Formule 1 oznámil svůj výběr kombinací pneumatik pro další tři závody. Zatímco v Singapuru a Suzuce zůstaneme u tradice, v Rusku bude Pirelli agresivnější po stížnostech z loňské premiérové Velké ceny Ruska.
Pirelli vloni pro první Velkou cenu Ruska v historii Formule 1 vybralo kombinace středně tvrdých a měkkých pneumatik kvůli obavám z vysoké degradace pneumatik. Nicméně například Nico Rosberg všem ukázal, že opotřebení pneumatik v Sochi je přesný opak vysokého. Po vynucené zastávce v boxech na konci prvního kola kvůli neuváženému útoku na Hamiltona zvládl odjet celý závod na jedné sadě středně tvrdých pneu, což si z řad odborníků i diváků vysloužilo kritiku za příliš nudný závod.
Proto italská firma pro letošní rok zvolila do Ruska tu nejměkčí kombinaci ze svého portfolia – červenou super-měkkou a žlutou měkkou gumu. Své rozhodnutí podpořila tím, že „asfalt na okruhu se od jeho debutu vloni významně nezměnil a když se podíváme na data z roku 2014, pak je jasné, že měkčí kombinace je možná.“
Stejná kombinace pneumatik budou použita i ve Velké ceně Singapuru, která je na řadě jako první. O týden později se podíváme na Suzuku, kde se při Velké ceně Japonska nasadí naopak ta nejtvrdší kombinace pneumatik – bílá středně tvrdá a oranžová tvrdá.