
Mercedes se bude i nadále ohledně strategií svých pilotů rozhodovat tak, jak to dělal do teď, navzdory protestům Lewise Hamiltona v Mexiku i Brazílii.
Nico Rosberg v Brazílii vedl právě před Lewisem Hamiltonem a během závodu i po něm si Hamilton stěžoval, že Rosberga prostě nemůže předjet, i když je rychlejší. Proto během závodu po dlouhém těsném pronásledování svého kolegy tým požádal o to, aby mu vymyslel jinou strategii, pomocí níž by se před svého kolegu dostal. Mercedes to odmítl s tím, že vzhledem k Vettelovi na třetím místě to není rozumné.
Ještě po závodu ale Hamilton řekl, že chce riskantnější strategie a nechce jenom stále šetřit pneumatiky. Nicméně šéf Mercedesu Toto Wolff objasnil, že svůj přístup k tomuto problému měnit nebude.
„Máme svoje zásady při určování strategií od roku 2013 a vždy to pro nás dobře fungovalo, nebudeme to měnit. Ve voze nemůžete mít kompletní přehled o tom, co se děje, a Lewisovy pneumatiky se zhoršovaly a strategie se pomalu měnila na tři zastávky. Tato strategie by nás hodila deset sekund dozadu a riskovali bychom tak souboj se Sebastianem Vettelem, takže by to pro nás nebyla možnost.“
„Emotivní pilot ve voze je pochopitelný. Ale my jsme si najali hlídací psy a ne štěňátka, takže občas je to trošku intenzivní, ale to je v pořádku.“
Když byl dotázán, zda by Mercedes své zásady mohl v budoucnosti změnit, Wolff odpověděl: „Ne. Instinkt někdy může být správný, ale když nemáte všechny informace, tak většina vašich závodů skončí špatně a proto máme našeho stratéga.“