Závodní piloti a šéf týmu McLaren hovoří o nadcházející Velké ceně Maďarska. Jenson Button tvrdí, že tým nyní pracuje velice dobře, zatímco Sergio Perez si chce vylepšit své zdejší statistiky.
Jenson Button: „Vynikající okruh, vynikající místo. Mám tolik pozitivních vzpomínek na závodění na Hungaroringu. V roce 2006 jsem zde vyhrál svou první velkou cenu, což bylo neuvěřitelně emotivní. Teď už mi to ale připadá tak dávno! A také jsem zde jel svůj dvoustý závod v roce 2011 – a zase jsem vyhrál.“
„To byly dny, kdy šlo všechno dobře, vůz byla radost řídit a já ho jenom dovezl domů. Každé vítězství ve Formuli 1 je speciální, ale zde jsem prožil mé nejlepší dny ve voze.“
„Samozřejmě zvítězit zde letos bude obtížné, ale ve skutečnosti si myslím, že tým nyní pracuje velice dobře. V Německu bylo naše používání pneumatik a strategie v závodě velmi dobré. Bylo by dobré mít trošku rychlejší vůz, abychom mohli závodit na předních příčkách, ale nyní se musíme spokojit s uděláním co nejlepší práce v kvalifikaci a v závodě.“
Sergio Perez: „V předchozích dvou závodech jsem zde neměl zrovna nejlepší výsledky, což je škoda, protože si okruh hodně užívám. Obvykle se zde kvalifikuji dobře a myslím, že závod je jeden z nejlepších v kalendáři.“
„Tento rok tam jedu s realistickými očekáváními: po pozitivním víkendu na Nürnburgringu jsme soustředěni na další zlepšování a porozumění vozu MP4-28. Myslím, že závod v Německu ukázal, že když se věci sejdou, jsme schopni být v závodě rychlí, ačkoli ještě nemůžeme útočit na přední pozice. To je extrémně motivující během obtížné sezony.“
„Maďarsko je přesně polovina sezony a je to poslední závod před oficiální letní přestávkou, takže je v paddocku většinou dobrá nálada. Bylo by pěkné poslat lidi ze závodů i z továrny na dovolenou s pěknými body.“
Martin Whitmarsh – šéf Vodafone McLaren Mercedes: „Maďarská Velká cena se stala stálicí v kalendáři Formule 1. Závod je populárním místem pro mnoho fanoušků z celé Evropy a je podporován mnoho hlasy.“
„Hungaroring sám o sobě je unikátním náročným pomalým okruhem, který vyžaduje dobré vyvážení mechanické přilnavosti a aerodynamické trakce, aby se maximalizovala výkonnost skrz zatáčky. Závod baví všechny piloty, kteří si užívají plynulé proplouvání skrz točitý okruh.“
„Z 27 zdejších velkých cen, které se zde pořádaly od roku 1986, McLaren vyhrál 11. Letos k tomu asi další nepřidáme, ale jsme potěšeni dobrým výsledkem z Německa ze začátku měsíce a celý tým se těší na další zlepšení na okruhu, který si všichni užíváme.“