Hlavním problémem Manoru je opotřebení pneumatik

Hlavním problémem Manoru je opotřebení pneumatik

Před začátkem sezony se očekávalo, že se britský tým dokáže konečně přiblížit středu pole. Nakonec však zůstal opět na chvostu. Podle zástupců týmu stojí za nízkou závodní rychlostí opotřebení pneumatik.

Manor využívá od letošní sezony pohonné jednotky Mercedes a povedlo se mu postavit poměrně dobré šasi jako základ pro průnik do středu pole. Malý tým s nezkušeným personálem a dvěma nováčky však v Melbourne skončil jako obvykle na beznadějném chvostu pole. Manor však rozhodně neztrácí naději, neboť hlavní slabinou je podle všeho především rychlé opotřebení pneumatik, na jehož zlepšení se nyní již intenzivně pracuje.

„Po startu z poslední příčky se mi podařilo se probojovat až na 13. pozici a byl jsem až překvapen konkurenceschopností nového monopostu. Po pár kolech jsem však začal pociťovat značné opotřebení pneumatik a má závodní rychlost razantně klesala. Po každé výměně sady jsem byl opět několik kol rychlý a mohl bojovat s ostatními. Po pár kolech jsem ale vždy značně oslabil.“ Hodnotí hlavní problém Manoru jeho německý pilot Pascal Wehrlein.

Manor vstoupil do Formule 1 v roce 2010 pod názvem Virgin Racing. Od roku 2012 závodil jako Marussia až do bankrotu před koncem sezony 2014. V loňském roce se tým jako zázrakem vrátil zpět na trať pod původním názvem Manor, přičemž jeho nezkušení piloti využívali pouze lehce modifikované rok staré monoposty Marussie. Od letošního roku se chce tým pod novým majitelem a vedením plně soustředit na zvýšení rychlosti a útok na bodované příčky. Pomoci by k tomu měly i mistrovské agregáty Mercedes a Pascal Wehrlein, coby jeden z nejnadějnějších nováčků současnosti.

Sdílejte na:
Zavřít