Seidl tlačil na nový větrný tunel „od prvního dne“

Seidl tlačil na nový větrný tunel „od prvního dne“

Hlavní ředitel týmu McLaren Andreas Seidl se zaměřil na vývoj nového větrného tunelu „od prvního dne“ své nové role v týmu.

Bývalá hlava Porsche v LMP1 Seidl se připojila k McLarenu na začátku května a povinnost týmu postavit nový větrný tunel byla oznámena pouhé dva měsíce poté.

McLaren v současné době využívá zařízení Toyoty v Kolíně nad Rýnem a jeho vlastní existující tunel bude odstraněn, aby vytvořil cestu pro nový, jehož výstavba bude trvat přibližně dva roky.

Seidl řekl: „Moje mise od Zaka Browna a majitelů je pracovat na tom, kde vidím slabiny týmu, nejrychleji, jak jen to bude možné.

Jedním z bezprostředních témat byl větrný tunel. To je absolutní nutnost, pokud je vaším cílem vstoupit na vrchol. Potřebujete moderní větrný tunel.“

 

Předchozí vedení McLarenu se při vývoji vozu pro rok 2018 setkalo s problémem korelace mezi výsledky z větrného tunelu a konečnou výkonností na trati.

Nicméně ve vývoji letošního vozu udělali velký krok kupředu.

Seidl prohlásil, že existuje několik témat, která je třeba zlepšit v rámci McLarenu, pokud jde o infrastrukturu, ale zdůraznil význam nového větrného tunelu, který bude využívány i v jiných oblastech podnikání McLarenu. Tímto vysvětlil, proč má nový tunel tak vysokou prioritu.

Na otázku, zda se jednalo o první významné opatření, Seidl řekl: „To byl problém, který jsem řešil od prvního dne. Jsem samozřejmě velmi rád, že majitelé týmu s tímto názorem souhlasí a schválili jej. Protože je to velké znamení, interně, směrem k týmu.

Dokazuje to, že majitelé to myslí s návratem na vrchol vážně. Také je to jasná zpráva vnějšímu světu.

To je důležité, například pokud jde o najímání dalších lidí. Cíl naší cesty musí být jasný.“

Sdílejte na:
Zavřít