Christian Horner, šéf Red Bullu, pochválil Lance Strolla za jeho dvě předjetí v nedělním závodě v Monaku. Podle jeho názoru je třeba, aby se formule 1 zaměřila na způsob, jak vytvořit v Monte Carlu příležitosti pro předjíždění.
Šéf Red Bullu byl vděčný, že Lance Stroll dokázal někoho předjet přímo na trati během závodu v Monaku. V úvodním kole na okruhu v Monte Carlu došlo k dramatické nehodě mezi Sergiem Pérezem a Kevinem Magnussenem. Závod pak po restartu pokračoval pouze s jedním jezdcem ze stáje rudých býků, a to Maxem Verstappenem. Ten startoval šestý, poté znovu startoval šestý, do boxů zajel a vyjel na šestém místě a do cíle dojel opět šestý.
Dokonce celá první desítka přejela cílovou čáru v úplně identickém pořadí, v jakém startovala. Nicméně byl na okruhu jeden jezdec, který zvládl předjet rovnou několik vozů. Byl jím Lance Stroll, který krátce po své zastávce musel znovu do boxů kvůli prasklé pneumatice. Kvůli tomuto incidentu se propadl na poslední pozici. Jezdec Aston Martinu na sadě měkkých pneumatik následně předjel jak Kuan-jü Čoua, tak i Logana Sargeanta.
„Myslím, že to je něco, na co bychom se měli společně zaměřit,” řekl Horner médiím včetně PlanetF1.com. „Není to o závodění samotném, když jezdíte dokola o tři nebo čtyři sekundy pomaleji, než byste mohli, protože vás druhý vůz nemá šanci předjet. Monako je skvělé místo pro závodění, ale vozy jsou nyní už tak velké, že musíme zvážit, jestli můžeme udělat něco pro to, abychom měli prostor, nebo alespoň možnost, předjíždět. První desítka jezdců dokončila závod přesně jak ho odstartovala a nedošlo zde k žádnému předjetí. Díky bohu za Lance Strolla, jediného závodníka, který dokázal v závodě někoho předjet.”
Max Verstappen, který závod dokončil na šesté pozici mezi Mercedesy, žertoval s Georgem Russellem, který dojel pátý, o tom, co by se dalo udělat pro zlepšení a větší adrenalin při závodění. „Bože, bylo to hrozné a velmi nudné,” řekl Nizozemec předtím, než vtipkoval o tom, že by mělo být povinných pět zastávek v boxech, nebo povinné kolo, kdy by se jezdci museli prospat. Russell poté přišel s návrhem, že by se jedno kolo šlo pěšky.
Horner zastává toho názoru, že je třeba něco udělat, protože se městský okruh v Monte Carlu nehodí pro současné vozy formule 1. „Monako si stále nárokuje své místo,” řekl se smíchem, „myslím, že by se tím měla zabývat celá formule 1, protože je to skvělé místo se spoustou historie. Ale všechno se vyvíjí. Myslím si, že vozy jsou teď velmi velké, když je porovnáte s těmi před deseti lety, jsou skoro dvakrát větší. Jak vytvořit prostor pro předjíždění, to je něco, na co se musíme společně s promotérem podívat.”