V ulicích Baku vyhrál Max Verstappen, druhý se umístil Sergio Pérez a na třetím místě skončil George Russell. Ani jeden z jezdců Ferrari neviděl šachovnicovou vlajku kvůli technickým problémům – Ferrari má problém se spolehlivostí pohonné jednotky, protože 4 monoposty, co odstoupily, byly poháněné italským výrobcem.
Start vyšel Red Bullu Sergia Péreze, který se v první zatáčce dostal před Charlese Leclerca do vedení. Monačan probrzdil a musel se bránit třetímu Maxu Verstappenovi.
Nicholas Latifi dostal penalizaci v podobě 10 sekund stop and go za porušení startovní procedury, konkrétně jeho mechanici byli u jeho monopostu i po vypršení předepsaného limitu.
V 5. kole už Max Verstappen byl nalepený na zadním křídle druhého Charlese Leclerca. Mezitím si první Sergio Pérez budoval náskok.
V 9. kole vyjel do výjezdové zóny Calors Sainz v začátce číslo 4! Španěl zahlásil do rádia, že měl technický problém s hydraulikou a závod pro něj skončil! Byl aktivován virtuální safety car! Do boxů zajel Charles Leclerc, obul tvrdé pneumatiky, bohužel měl pomalý pit stop a vrátil se na třetí pozici za monoposty Red Bullu. Dále v boxech byli Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Pierre Gasly. V 10. kole byl závod restartován.
Sebastian Vettel ve 13. kole zaútočil na Estebana Ocona, dostal se před něho před třetí zatáčkou, nicméně nedobrzdil a musel zvolit výběhovou zónu. Z desátého místa se propadl na dvanáctou.
V 15. kole do první zatáčky předjel Max Verstappen Sergia Péreze a přebral vedení v závodě! Mexičan dostal od týmu příkaz, že se nemá dále bojovat! Mezitím Charles Leclerc úspěšně stahoval vedoucí dvojici.
V 17. kole zamířil Sergio Pérez do boxů, obul tvrdé pneumatiky, měl taktéž pomalou zastávku a vrátil se na třetí pozici.
V 19. kole byl v boxech Max Verstappen, obul bílé pneumatiky a vrátil se na druhou pozici před Sergia Péreze. Do vedení se dostal Charles Leclerc.
Ve 20. kole skončil závod pro Charlese Leclerce! Monačanovi odešel motor! Ferrari nedokončí závod ani s jedním jezdcem! Vedení převzal Max Verstappen.
Kuan-jü Čou musel odstoupit ze závodu z technických důvodů. Ve 33. kole se k němu připojil Kevin Magnussen s technickým problémem ohledně motoru. Ferrari má evidentně technický problém s pohonnou jednotkou! Byl aktivován virtuální safety car.
Toho využil Red Bullu a udělal dvojitou zastávku v boxech, oba jezdci obuli bílou sadu pneumatik. V boxech se dále objevil George Russell, Lewis Hamilton, Daniel Ricciardo. Až ve 35. kole byl závod restartován.
Ve 39. kole zajel do boxů Júki Cunoda, který měl poškozený zadní spoiler – konkrétně vrchní křídlo, které je zaroveň využíváno pro DRS systém. Mechanici mu lepící páskou zalepili vrchní křídlo a Japonec pokračoval v závodě.
Ve 48. kole odstoupil Lance Stroll.
Red Bull získal dvojité vítězství v pořadí Max Verstappen – Sergio Pérez.
| Pořadí | Jezdec | Tým | Ztráta v cíli | 
| 1 | Max Verstappen | RED BULL | 1:34:05.941 | 
| 2 | Sergio Pérez | RED BULL | +20.823s | 
| 3 | George Russell | MERCEDES | +45.995s | 
| 4 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +71.679s | 
| 5 | Pierre Gasly | ALPHATAURI | +77.299s | 
| 6 | Sebastian Vettel | ASTON MARTIN | +84.099s | 
| 7 | Fernando Alonso | ALPINE | +88.596s | 
| 8 | Daniel Ricciardo | MCLAREN | +92.207s | 
| 9 | Lando Norris | MCLAREN | +92.556s | 
| 10 | Esteban Ocon | ALPINE | +108.184s | 
| 11 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO | +1 kolo | 
| 12 | Alexander Albon | WILLIAMS | +1 kolo | 
| 13 | Júki Cunoda | ALPHATAURI | +1 kolo | 
| 14 | Mick Schumacher | HAAS | +1 kolo | 
| 15 | Nicholas Latifi | WILLIAMS | +1 kolo | 
| 16 | Lance Stroll | ASTON MARTIN | DNF | 
| NC | Kevin Magnussen | HAAS | DNF | 
| NC | Kuan-jü Čou | ALFA ROMEO | DNF | 
| NC | Charles Leclerc | FERRARI | DNF | 
| NC | Carlos Sainz | FERRARI | DNF | 
SvětFormule.cz