Závod na Silverstone ovládl Max Verstappen, druhý se umístil Lando Norris a na třetím místě skončil Lewis Hamilton. McLaren se na domácím okruhu poprvé dostal na stupně vítězů od roku 2010.
Start měl lepší Lando Norris, který se dostal do vedení před Maxe Verstappena. Nizozemec se musel dokonce bránit před Oscarem Piastrim v prvním kole.
Během prvních čtyř kol si Lando Norris na chvíli vybudoval náskok přes jednu sekundu, ale pak Max Verstappen začal stahovat vedoucí McLaren a v 5. kole si přebral vedení zpátky. Další souboj se odehrával o čtvrtou pozici, kdy se musel bránit Charles Leclerc před Georgem Russellem.
Sergio Pérez na konci 5. kola byl na pouhém čtrnáctém místě a nepostupoval tak rychle polem, jak se od něj očekávalo. V 7. kole se k radosti domácích fanoušků dostal na sedmou pozici Lewis Hamilton před Fernanda Alonsa. První trojice Verstappen – Norris – Piastri postupně odjížděla zbytku pole.
Na konci 9. kola zajel do boxů Esteban Ocon a odstoupil kvůli hydralickým problémům ze závodu.
Postupně týmy kolem 11. kola začaly hlásit jednotlivým jezdcům, že očekávají lehký déšť. V 15. kole spadlo pár kapek deště. Na konci 18. kola zajel do boxů Charles Leclerc, obul bílé pneumatiky a vrátil se na dvanáctou pozici.
Na konci 26. kola zamířil do boxů Carlos Sainz, obul tvrdou sadu pneumatik a vrátil se na dvanáctou pozici. Otázkou bylo, jak tyto bílé pneumatiky se rychle zahřejí do provozního okna, protože Charles Leclerc neměl zrovna oslnivé tempo. Ostatní se snažili co nejvíce natáhnout stint na středně tvrdých pneumatikách.
Až na konci 28. kola byl u svých mechaniků George Russell, obul žlutou sadu pneumatik a vrátil se za Charlese Leclerca na devátou pozici. O kolo později byl v boxech Oscar Piastri, obul tvrdou sadu pneumatik a propadl se na šestou pozici.
V 31. kole se prohnal kolem Charlese Leclerca George Russell a Brit se posunul na osmou pozici. Ve 33. kole odešla pohonná jednotka Kevinu Magnussenovi, monopost Haasu byl odstaven na rovince a byl aktivován virtuální safety car. Do boxů zamířil Charles Leclerc a obul znova středně tvrdou sadu pneumatik, propadl se na desátou pozici. Na konci 33. kola byl poslán na trať safety car. Max Verstappen obul červenou sadu pneumatik, Lando Norris tvrdou sadu pneumatik, Lewis Hamilton nejměkčí sadu pneumatik
Pořadí za safety carem vypadalo: Verstappen, Norris, Hamilton, Piastri, Russell, Alonso, Sainz, Pérez, Albon, Leclerc. Až na konci 38. kola zajel do boxů safety car a závod byl restartován. Nizozemec si okamžitě vybudoval náskok na druhého Lando Norrise, který se musel bránit Mercedesu Lewise Hamiltona. Na začátku 44. kola během 4 zatáček se propadl Carlos Sainz o 4 pozici na deáté místo.
Ve 46. kole Pierre Gasly se propadl na konec pole kvůli kolizi s Lancem Strollem. Kanaďan poškodil francouzskému pilotovi zadní zavěšení a Alpine tak bude mít dvojité DNF v tomto závodě. Lance Stroll za tento incident dostal penalizaci v podobě 5 sekund.
V posledním kole probíhal boj mezi Alexem Albonem a Charlesem Leclercem o osmou pozici. Williams nakonec dojel před Ferrari.
Vítězem závodu se stal Max Verstappen.
Pořadí | Jezdec | Tým | Ztráta v cíli |
1 | Max Verstappen | RED BULL | 1:25:16.938 |
2 | Lando Norris | MCLAREN | +3.798s |
3 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +6.783s |
4 | Oscar Piastri | MCLAREN | +7.776s |
5 | George Russell | MERCEDES | +11.206s |
6 | Sergio Pérez | RED BULL | +12.882s |
7 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN | +17.193s |
8 | Alexander Albon | WILLIAMS | +17.878s |
9 | Charles Leclerc | FERRARI | +18.689s |
10 | Carlos Sainz | FERRARI | +19.448s |
11 | Logan Sargeant | WILLIAMS | +23.632s |
12 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO | +25.830s |
13 | Nico Hülkenberg | HAAS | +26.663s |
14 | Lance Stroll | ASTON MARTIN | +27.483s |
15 | Kuan-jü Čou | ALFA ROMEO | +29.820s |
16 | Júki Cunoda | ALPHATAURI | +31.225s |
17 | Nyck De Vries | ALPHATAURI | +33.128s |
18 | Pierre Gasly | ALPINE | DNF |
NC | Kevin Magnussen | HAAS | DNF |
NC | Esteban Ocon | ALPINE | DNF |