Kevin Magnussen říká, že Haas bude usilovat o to, aby v šampionátu znovu předstihl Alfu Romeo, ale upozorňuje, že tým nemůže očekávat zázrak s blížícím se vylepšením monopostu VF-23.
Haas má za sebou obtížnou sezónu, kdy jeho vůz VF-23 trpěl vysokou degradací pneumatik v závodním tempu. Kevin Magnussen a jeho týmový kolega Nico Hülkenberg v letošní sezóně skončili pouze pětkrát na bodovaných příčkách a za posledních osm závodů pouze jednou díky Magnussenovi v Singapuru, kdy získal jeden bod.
Dvojité umístění týmu Alfa Romeo v první desítce během Velké ceny Kataru umožnilo týmu z Hinwilu poskočit o čtyři body před Haas a posunout se na osmé místo v pořadí.
Americký tým by měl na příští závod v Austinu přivézt značně upravený vůz VF-23, který upustil od vývoje své současné koncepce a dlouhodobě se snaží odstranit své současné nedostatky.
„Je to s těmi kluky těsný souboj, ale musíme vydržet a snažit se je co nejlépe a dostat je zpátky za nás,“ řekl na margo soupeřů dánský pilot.
„V příštím závodě dostaneme vylepšení, z čehož máme všichni velkou radost a těšíme se na práci s tímto vylepšením. Nečekáme zázrak hned první závod a možná bude trvat závod nebo dva, než z toho dostaneme opravdu maximum, ale i tak se můžeme těšit na pozitivní věci,“ promluvil Dán o nadcházejících vylepšeních.
Šéf Haasu Günther Steiner chce také posoudit výkon nové specifikace VF-23: „Konec této specifikace vozu skončil hůře, než začal, takže jsme vděční za jeho konec,“ řekl Steiner.
„V Austinu se vrátíme s vylepšením a doufejme, že bude fungovat a alespoň budeme vědět, že děláme věci, které nás posunou kupředu – nesedíme tu a nečekáme na konec sezony. Budeme tvrdě pracovat až do konce sezony.“