Vítězem závodu v Baku se stal Sergio Pérez, druhý se umístil Max Verstappen a na třetím místě skončil Charles Leclerc. Jediný safety car byl způsoben Nyckem de Vriesem. Ferrari získalo první pódiové umístění v letošní sezóně.
Pořadí pro závod určila páteční kvalifikace. Jediná změna byla, že Esteban Ocon a Nico Hülkenberg startovali z boxové uličky. Nyck de Vries byl jediný, kdo obul na start závodu tvrdé pneumatiky, zbytek pole nasadil středně tvrdou sadu pneumatik.
Start proběhl v poklidu, Charles Leclerc si pohlídal první pozici, nicméně Max Verstappen byl nalepený na jeho zadním křídle. Na začátku 4. kola Max Verstappen se prohnal na hlavní rovince s aktivovaným DRS kolem Charlese Leclerca a přebral vedení v závodě. Následně systému DRS využil i Sergio Pérez na začátku 6. kola a posunul se na druhou pozici před Monača.
Postupně začali do boxů zajíždět kolem 8. kola jezdci ze středu pole, nicméně jezdci v top 8 stále vyčkávali, kdo jako první zajede do boxů. Lewis Hamilton byl první z top 8 v boxech na konci 9. kola, obul bílou sadu pneumatik a propadl se na třináctou pozici.
Žluté vlajky v 10. kole, Nyck de Vries se v zatáčce číslo 5 dotknul bariéry a poškodil si levé přední kolo, následně nedokázal zatočit do zatáčky číslo 6, nedobrzdil a skončil v bariéře. Ve stejném čase žlutých vlajek Max Verstappen zajel do boxů, obul tvrdou sadu pneumatik a vrátil se na sedmou pozici. Nizozemský pilot neměl radost, protože byl kvůli monopostu AlphaTauri aktivován safety car! Do boxů zajeli všichni, Ferrari dokonce absolvovalo dvojitou zastávku. Ve vedení byl Sergio Pérez, Charles Leclerc se posunul na druhou pozici a až třetí byl Max Verstappen. Na konci 13. kola zajel do boxů safety car a závod byl restartován.
Max Verstappen se s tím nepáral a na rovince do zatáčky číslo 3 okamžitě předjel Charlese Leclerca a posunul se na druhou pozici. Fernando Alonso dokázal předjet čtvrtého Carlose Sainze. Lance Stroll měl velké štěstí, protože do zatáčky číslo 5 se otřel velmi tvrdě o bariéru levým kolem, naštěstí pro Kanaďana pneumatika vydržela.
Jezdci Red Bullu si postupně vybudovali náskok před třetím Ferrari Charlese Leclerca. Následně se na trati v dalších kolech nic důležitého nedělo, lze to spíše popsat jako vyčkávání na to, jestli bude aktivován další safety car nebo kdo vyvolá další sérii zastávek v boxech. Vedoucí Sergio Pérez dokázal držet Maxe Verstappena za sebou s náskokem, který nikdy nebyl pod 1,5 sekundy.
Ve 38. kole Kuan-jü Čou odstavil svůj monopost v boxech kvůli technickým problémům.
V předposledním kole zastavil v boxech George Russell a pokusil se zaútočit na nejrychlejší kolo závodu, zároveň ředitelství závodu bude řešit velký problém, protože jel do boxů taky Esteban Ocon, ale v boxu už se lidé připravovali na pódiové oslavy, nebylo to zrovna bezpečné.
George Russell získal nejrychlejší kolo závodu.
Vítězem se stal Sergio Pérez.
Pořadí | Jezdec | Tým | Ztráta v cíli |
1 | Sergio Pérez | RED BULL | 1:32:42.436 |
2 | Max Verstappen | RED BULL | +2.137s |
3 | Charles Leclerc | FERRARI | +21.217s |
4 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN | +22.024s |
5 | Carlos Sainz | FERRARI | +45.491s |
6 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +46.145s |
7 | Lance Stroll | ASTON MARTIN | +51.617s |
8 | George Russell | MERCEDES | +74.240s |
9 | Lando Norris | MCLAREN | +80.376s |
10 | Júki Cunoda | ALPHATAURI | +83.862s |
11 | Oscar Piastri | MCLAREN | +86.501s |
12 | Alexander Albon | WILLIAMS | +88.623s |
13 | Kevin Magnussen | HAAS | +89.729s |
14 | Pierre Gasly | ALPINE | +91.332s |
15 | Esteban Ocon | ALPINE | +97.794s |
16 | Logan Sargeant | WILLIAMS | +100.943s |
17 | Nico Hülkenberg | HAAS | +1 kolo |
18 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO | +1 kolo |
NC | Kuan-jü Čou | ALFA ROMEO | DNF |
NC | Nyck De Vries | ALPHATAURI | DNF |