Christian Horner si myslí, že McLaren se v nadcházející sezóně poučil z promarněných příležitostí a znovu bude mít velmi dominantní vůz. Lando Norris totiž bude usilovat o první titul mistra světa.
Britský tým McLaren měl v sezóně 2024 pravděpodobně nejrychlejší a nejkonzistentnější vůz a titul v Poháru konstruktérů získal po 26 letech. Dominantní start Red Bullu umožnil Maxovi Verstappenovi získat bodový náskok v Poháru jezdců, který se později snažil udržet, protože Lando Norris se začal přibližovat.
V době, kdy Red Bull s vozem RB20 upadal, protože tým procházel určitými vývojovými problémy, se McLaren díky kroku zpět a představení upravené podlahy ve VC USA vrátil do boje o vítězství. Vítězství ve Velkých cenách v Brazílii a Kataru ukázala, že RB20 je zpět v mnohem konkurenceschopnějším okně, ačkoli tým byl bezmocný, aby zabránil McLarenu vyhrát Pohár konstruktérů.
Vzhledem k tomu, že McLaren se poprvé po více než deseti letech vrátil do boje o titul, nebylo asi překvapením, že občas udělal několik strategických chyb nebo projevil mírný nedostatek provozní ostrosti na rozdíl od Red Bullu. Příkladem může být Velká cena Kanady, kdy Red Bull rozhodným způsobem stáhl Nizozemce do boxů o kolo dříve, aby Landovi Norrisovi vzal vítězství.
Christian Horner ale věří, že McLaren se právě z těchto chyb poučil a v sezóně 2025 bude silnější. „Když se nad tím zamyslíte, myslím, že promarnili spoustu příležitostí na straně pilotů. Měli dva konkurenceschopné piloty, což bylo silné v boji v Poháru konstruktérů.“
„Ale jsem si jistý, že Lando se možná ohlédne zpět a řekne si, že tři nebo čtyři vítězství s takovým vozem, je asi méně, než mohli mít. Jsem si jistý, že se všichni poučili a budou silní.“
Red Bull a Max Verstappen dělali méně chyb a mohl za to celý tým, protože v minulosti se hodně učil. Mezi lety 2014 a 2020 tým ještě bojoval o vítězství s nekonkurenceschopným motorem Renault a v prvních letech spolupracoval s Hondou.
Právě v těchto těžších obdobích si podle šéfa týmu všichni vypěstovali bojovnost potřebnou k tomu, aby se zasloužili o výsledky. „Myslím, že to byla vždycky silná stránka tohoto týmu. Byla to součást filozofie, kterou jsem vštěpoval od samého začátku.“
„Když jsem přišel v roce 2005, řekl jsem, abychom se soustředili na maximalizaci našich šancí a příležitostí a abychom se prosadili tam, kde můžeme. V letech 2010 až 2013 jsme si prošli několika krušnými roky, od roku 2014 jsme pak procházeli těžkými roky, ale stále jsme vyhrávali závody, když nám to příležitost dovolila. V týmu bylo to odhodlání, odvaha a závodní ostrost, které nám vždy umožnily maximalizovat naše výsledky.“