Netradiční promíchání startovního roštu zapříčinil test prototypů pneumatik pro příští rok. Nejrychlejší Leclerc, za ním se umístil Bottas s Ricciardem.
Pneumatiky do sucha se měly testovat již v Japonsku, ale kvůli nepříznivému počasí se testování přesunulo do Austinu, kde byl prodloužen druhý trénink o 30 minut. Již po první půl hodině někteří jezdci obuli právě zmiňované prototypy gum. Bylo vidět, že nemají absolutně žádnou přilnavost, jelikož se po trati vozy „klouzaly“, což potvrdili do vysílačky i Norris a Sainz slovy „Tokio drift“.
Časy jako takové tedy byly nic neříkající a přesnější nástřel rozložení sil na Okruhu Amerik se dozvíme až v generálce na kvalifikaci.
Nejrychlejší byl Leclerc. O téměř vteřinu pomalejší byl Bottas, třetí skončil Ricciardo. Za ním se zařadili Sainz, Schumacher, Norris, Vestappen, Hamilton, Gasly a TOP10 uzavřel Pérez.
Pořadí | Jezdec | Čas | Ztráta |
---|---|---|---|
1 | 1:36.810 | ||
2 | 1:37.525 | +0.715s | |
3 | 1:37.627 | +0.817s | |
4 | 1:38.232 | +1.422s | |
5 | 1:39.507 | +2.697s | |
6 | 1:39.547 | +2.737s | |
7 | 1:39.575 | +2.765s | |
8 | 1:39.698 | +2.888s | |
9 | 1:39.840 | +3.030s | |
10 | 1:39.852 | +3.042s | |
11 | 1:40.084 | +3.274s | |
12 | Júki Cunoda | 1:40.178 | +3.368s |
13 | 1:40.562 | +3.752s | |
14 | Kuan-jü Čou | 1:40.664 | +3.854s |
15 | 1:40.806 | +3.996s | |
16 | 1:41.310 | +4.500s | |
17 | 1:41.334 | +4.524s | |
18 | 1:41.853 | +5.043s | |
19 | 1:41.857 | +5.047s | |
20 | 1:42.317 | +5.507s |