První závod po letní přestávce ovládl Max Verstappen, druhý se umístil Sergio Pérez a na třetím místě skončil Carlos Sainz. Závod skončil v prvním kole pro Lewise Hamiltona, který kolidoval s Fernandem Alonsem. Charles Leclerc dostal po závodě penalizaci v podobě 5 sekund a proto skončil až šestý za Fernadem Alonsem.
Změna nastala ještě před závodem – oba piloti AlohaTauri startovali z boxové uličky, na startovní roštu bylo pouze 18 monopostů.
Start si pohlídal vedoucí Carlos Sainz, naopak Sergio Pérez se propadl, ale dokázal se propracovat zpátky během prvního kola. Naopak Lewis Hamilton měl kontakt s Fernandem Alonsem a propadl se startovním polem! Brit musel svůj monopost okamžitě odstavit a závod pro něj skončil už v prvním kole! Max Verstappen mezitím po prvním kole byl už na osmém místě, Charles Leclerc na místě desátém.
Nicholas Latifi kolidoval ve druhém kole s Valtterim Bottasem v páté zatáčce! Fin skončil v kačírku a závod pro něj skončil. Byl aktivován safety car.
Na konci třetího kola musel zajet do boxů Charles Leclerc, podle Monačana se kouřilo od pravého předního kola, později se potvrdilo, že na chlazení k brzdě uvízla fólie z přilby – obul středně tvrdé pneumatiky a propadl se na předposlední místo.
Safety car zajel do boxů ve čtvrtém kole a závod byl restartován. Carlos Sainz si dokázal opět udržet první pozici.
Na konci 6. kola byl Max Verstappen už pátý. Ztrácel 6 sekund na prvního Carlose Sainze.
Carlos Sainz zamířil do boxů na konci 11. kola, obul žlutou sadu pneumatik a vrátil se na šestou pozici. Mezitím Max Verstappen se vypořádal se svým týmovým kolegou a přebral vedení v závodě. Ani jeden jezdec Red Bullu nezajeli do boxů a nereagovali na Ferrari Carlose Sainze.
Až v 15. kole zamířil do boxů Sergio Pérez, nasadil středně tvrdou sadu pneumatika a vrátil se na třetí pozici. Mexičan po výjezdu z boxů se dokázal ubránit Ferrari Charlese Leclerca. O kolo později zastavil i Max Verstappen, obul žluté pneumatiky a vrátil se na druhou pozici.
V 18. kole přebral vedení Max Verstappen. Ve 21. kole se dostal před Carlose Sainze i Sergio Pérez. Ferrari na rychlosti prostě ztrácelo.
Ve 26. kole zamířili do boxů oba jezdci Ferrari, Španěl nasadil tvrdou sadu pneumatik a Monačan středně tvrdou sadu.
Ve 28. kole zajel k poslední zastávce Sergio Pérez, obul tvrdé pneumatiky a vrátil se před Carlose Sainze.
Ve 30. kole se ukázal naposledy Max Verstappen u svých mechaniků, obul středně tvrdou směs a vrátil se do vedení.
Ve 43. kole zastavil Charles Leclerc, obul červenou sadu pneumatik, nicméně vrátil se až za Fernanda Alonsa. Monačan se pokusil obrat o nejrychlejší kolo Maxe Verstappena, což se mu nepovedlo. V posledním kole ale předjel Fernanda Alonsa zpátky.
Vítězem se stal Max Verstappen!
Po závodě dostal Charles Leclerc trest v podobě pěti sekund za překročení rychlosti v boxech – což ho odsunulo na šestou pozici.
Pořadí | Jezdec | Tým | Ztráta v cíli |
1 | Max Verstappen | RED BULL | 1:25:52.894 |
2 | Sergio Perez | RED BULL | +17.841s |
3 | Carlos Sainz | FERRARI | +26.886s |
4 | George Russell | MERCEDES | +29.140s |
5 | Fernando Alonso | ALPINE | +73.256s |
6 | Charles Leclerc | FERRARI | +74.936s |
7 | Esteban Ocon | ALPINE | +75.640s |
8 | Sebastian Vettel | ASTON MARTIN | +78.107s |
9 | Pierre Gasly | ALPHATAURI | +92.181s |
10 | Alexander Albon | WILLIAMS | +101.900s |
11 | Lance Stroll | ASTON MARTIN | +103.078s |
12 | Lando Norris | MCLAREN | +104.739s |
13 | Júki Cunoda | ALPHATAURI | +105.217s |
14 | Kuan-jü Čou | ALFA ROMEO | +106.252s |
15 | Daniel Ricciardo | MCLAREN | +107.163s |
16 | Kevin Magnussen | HAAS | +1 kolo |
17 | Mick Schumacher | HAAS | +1 kolo |
18 | Nicholas Latifi | WILLIAMS | +1 kolo |
NC | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO | DNF |
NC | Lewis Hamilton | MERCEDES | DNF |