Jak zhodnotili Carlos Sainz, Max Verstappen a Lando Norris kvalifikaci v Mexiku?
Lando Norris (3.)
„Vždycky je těžké to říct, ale upřímně řečeno jsem s třetím místem docela spokojený. Mám pocit, že jsem se poměrně rychle dostal na hranici možností auta, díky čemuž jsme vypadali dobře, ale v posledních dvou kolech jsem se snažil z auta dostat mnohem víc. Carlos a Max zajeli dobrá kola, a hlavně Carlos byl celý víkend velmi rychlý, takže jsem se třetím místem spokojený.“
„Nikdo z nás nejel pořádné dlouhé jízdy na pneumatikách, na kterých zítra pojedeme. Všichni máme otazníky, ale Ferrari bylo v posledních několika závodech velmi dobré v kvalifikaci i v dlouhých jízdách, takže to bude těžké. Ale jsme v dobré pozici, takže se na to těšíme.“
Max Verstappen (2.)
Nizozemec dostal otázku, jestli byl pod velkým tlakem, když mu byl smazán první pokus v Q3.
„Jo, docela dost. Včera jsem nejel žádné kolo, takže jsme doháněli ztrátu, a FP3 nebyla moc dobrá, takže už jsem byl pod velkým tlakem, abych zajel dobrou kvalifikaci. Kolo bylo smazáno, takže to přidalo trochu víc tlaku, ale jsem moc rád, že jsem v první řadě, upřímně jsem nečekal, že to bude možné.“
„Je to jedna z nejtěžších tratí, městské okruhy jsou obtížné, ale tento také, protože máte nízký přítlak. Je velmi snadné zablokovat (pneumatiky – pozn. red.) nebo dostat smyk a pneumatiky se přehřejí, takže je to jedna z nejsložitějších tratí v kalendáři.“
Carlos Sainz (1.)
„Jsem velmi spokojený, bylo to skvělých pár kol a v Mexiku máte často pocit, že nemůžete dát kolo dohromady. Je to nesmírně obtížné s tím, jak moc to zde klouže, ale dnes, upřímně řečeno, byla moje dvě kola Q3 téměř identická a téměř dokonalá. Prostě jsem v Q3 zajel dvě opravdu solidní kola na pole position a jsem velmi šťastný, protože to se v okolí Mexika obvykle nestává s tím, jak je to zde zrádné. “
„Zejména z mé strany, co se týče kvalifikace, jsme se snažili najít něco navíc s přípravou pneumatik a zdá se, že jdeme správným směrem. Zítra chceme dokončit práci, ale minimálně dnešní pole position beru, protože ukazuje na pokrok. “
„Naší prioritou číslo jedna je dovézt oba vozy domů, ale hlavně pokud vyhrajete závod, těch sedm, osm bodů navíc je pro tým důležitých v Poháru konstruktérů. Budu se snažit dát vést do první zatáčky a doufejme, že odtud by naše závodní tempo mělo stačit na vítězství.“