 
							Sprint formule 2 vyhrál na katarském okruhu Oliver Bearman, druhý se umístil Jak Crawford a na třetím místě dojel Richard Verschoor. Zkrácený závod se dojel v pomalém tempu, jelikož v předposledním kole kolidoval Antonelli a Maini.
Do sprintového závodu se otáčí první desítka podle výsledků včerejší kvalifikace. Z prvního místa tak startoval Oliver Bearman na bílých pneumatikách, na druhém místě byl Isack Hadjar, který zvolil jinou strategií a startoval žluté sadě. Kush Maini dostal penalizaci 5 míst za kolizi z předchozího závodu a penalizaci 3 míst za zdržování v kvalifikaci a startoval z 12. místa. Pepa Martí do závodu vůbec neodstartoval, nejspíše v technického důvodu.
Oliver Bearman si udržel první místo před Hadjarem, dobrý start měl Martins, který se dostal před Goetheho, Vershoor se také posouval dopředu. První žlutá vlajka zavlála v zadní části pole a způsobil ji Villagómez, všichni ale dokázali pokračovat. Dino Beganovic se na svém prvním startu ve formuli 2 propadl o tři místa.
Bearman a Hadjar se odtrhli od zbytku pole. Hadjar zkoušel v druhém kole zaútočit na Bearmana, Brit se ale dokázal ubránit.
Hadjar přebral vedení skvělým manévrem v pomalé desáté zatáčce a během několika zatáček si najel náskok přes jednu sekundu. Bearman se tak dostal mimo jeho DRS zónu.
Velké problémy měl Oliver Goethe! Z jeho vozu se začalo kouřit! Žluté vlajky byly vyvěšeny v druhém sektoru a Goethe se snažil dostat svůj monopost k nějaké únikové zóně.
Crawford se na začátku šestého kola snažil dostat přes třetího Martinse, ale jeho manévr mu nevyšel.
Virtuální safety car! Goethe se dokázal dostat k únikové zóně a maršálové se museli vytasit i s hasícím přístrojem.
Pořadí v 7. kole: Hadjar, Bearman, Martins, Crawford, Verschoor, Aron, Bortoleto, Beganovic.
Virtuální safety car skončil ještě před koncem sedmého kola a Crawford se chtěl dobře připravit na restart závodu, místo toho ale probrzdil a nemohl tak dobře zareagovat.
Hadjar v osmém kole zahlásil na boxovou zídku, že jeho přední levá pneumatika je po smrti. Crawford jel také na bílé sadě, naopak Martins měl nasazenou žluté pneumatiky a začínal špuntovat zbytek startovního pole. Hadjar si udržoval náskok tři sekundy před druhým Bearmanem.
Crawford si postěžoval, že Martinsova pomalá jízda je rizikem a proběhl i kontakt mezi nimi! Martins se ale furt držel na třetím místě. Bojovalo se i v hloubi pole – Aron tlačil na pátého Verschoora. Oliver Bearman začínal každým kolem stahovat a ztenčil Hadjarův náskok na sekundu a půl.
Na třetím místě se stále držel Victor Martins a utvořil šňůru pěti pilotů. Pole se zastabilizovalo, ale ředitelství závodů zaznamenalo incidenty mezi Crawfordem a Martinsem a bude je vyšetřovat.
Pořadí v 15. kole: Hadjar, Bearman, Martins, Crawford, Verschoor, Aron, Bortoleto, Beganovic, Miyata, Durksen, Maloney.
Oliver Bearman se dotáhl do DRS zóny prvního Hadjara. Crawford v 17. kole konečně předjel Martinse a posunul se na třetí místo. Bearman a Crawford měli nad Hadjarem výhodu, jelikož oba měli tvrdší směs pneumatik. Před Martinse se dostal i Richard Verschoor a tvrdý souboj svedl Aron s Bortoletem, Aron se ale udržel před Brazilcem.
Crawford zahájil stíhající jízdu a snažil se dohnat ztracený čas. Hezký souboj svedli i Miyata s Maloneym. Martinsovo tempo nadále opadalo. Kontakt mezi Miyatou a Beganovicem! Švéd se tak propadl o několik příček.
V 21. kole zaútočil v první zatáčce Oliver Bearman na Hadjara a převzal si zpět první místo.
Kolize mezi Antonellim a Mainim v první zatáčce! Antonelli měl poškozené zadní zavěšení, po něj i pro Mainiho závod skončil. Hadjar ztratil kontrolu nad svým monopostem ve čtvrté zatáčce! Propadl se až na čtvrté místo! Na trať byl vyslán safety car a závod se tak dojel v pomalém tempu.
Vítězem sprintu se stal Oliver Bearman!
| Pozice | Jezdec – Tým | Ztráta | 
|---|---|---|
| 1 | O. Bearman – PREMA Racing | – | 
| 2 | J. Crawford – DAMS Lucas Oil | +0.295 | 
| 3 | R. Verschoor – MP Motorsport | +0.580 | 
| 4 | I. Hadjar – Campos Racing | +0.910 | 
| 5 | P. Aron – Hitech Pulse-Eight | +1.059 | 
| 6 | G. Bortoleto – Invicta Racing | +1.227 | 
| 7 | R. Miyata – Rodin Motorsport | +1.544 | 
| 8 | Z. Maloney – Rodin Motorsport | +1.751 | 
| 9 | J. Dürksen – AIX Racing | +1.905 | 
| 10 | V. Martins – ART Grand Prix | +2.868 | 
| 11 | D. Beganovic – DAMS Lucas Oil | +3.223 | 
| 12 | L. Browning – ART Grand Prix | +3.532 | 
| 13 | J. Bennett – Van Amersfoort Racing | +4.151 | 
| 14 | M. Esterson – Trident | +4.760 | 
| 15 | C. Mansell – Trident | +5.340 | 
| 16 | A. Cordeel – Hitech Pulse-Eight | +6.053 | 
| 17 | R. Villagómez – Van Amersfoort Racing | +6.517 | 
| 18 | C. Shields – AIX Racing | +6.966 | 
| 19 | A. Antonelli – PREMA Racing | DNF | 
| 20 | K. Maini – Invicta Racing | DNF | 
 SvětFormule.cz
SvětFormule.cz							 
														 
                         
                         
                         
                         
                        