Již v minulosti se hovořilo o tom, že by Ferrari mohlo přejít na koncepci vozu podobnou Red Bullu, který využívá přední zavěšení pull-rod. Tento přechod by mohl nastat vlivem Lewise Hamiltona, jelikož se k italské stáji brzy připojí.
Lewis Hamilton se rozhodl změnit tým a od roku 2025 se po své dlouhé kariéře v Mercedesu přemístí do Maranella. S jeho příchodem nastanou i změny ve Ferrari a jedna z nich má být definitivní. Monopost na příští sezónu bude ovlivněn i britským pilotem.
Bude se jednat o upravený podvozek zaměřený hlavně na středový tlak a přechod předního zavěšení na pull-rod. Tento krok byl inspirován jízdním stylem Lewise Hamiltona, který je podobný stylu Charlese Leclerca.
Změna přechodu na jiný typ zavěšení musela být podrobně zkoumána, jelikož Ferrari je jedním ze dvou týmů na startovním roštu, společně s Haasem, které používají zadní zavěšení pull-rod. Ostatní u zadního zavěšení zvolili push-rod.
McLaren a Red Bull ale začali využívat i přední zavěšení typu pull-rod, a to jim přineslo aerodynamickou výhodu díky lepšímu proudění vzduchu v přední části vozu. Přechod na tento typ předního zavěšení by téměř jistě vyžadoval, aby Ferrari vyvinulo zcela nové šasi. Také by mohl vést ke změně polohy pilota v monopostu.
Lewis Hamilton si v roce 2023 u Mercedesu stěžoval, že jeho pozice sedadla je příliš blízko předním kolům a tento pocit označil za ten nejhorší, jaký můžete mít. Ještě v červnu měla italská stáj odpor ke zmiňované změně. Za ním stál bývalý technický ředitel Enrico Cardile, který ale minulý měsíc oznámil, že se v příštím roce přidá k Aston Martinu.
Dočasným technickým ředitelem je nyní Loïc Serra, který do týmu přišel z Mercedesu.