Pierre Gasly si myslí, že kvůli omezením ohledně nahřívacích deček pneumatik budou jezdci zažívat krušné chvíle při výjezdu z boxů.
Od letošní sezóny je maximální teplota v zahřívacích dečkách na zadní pneumatiky snížena na 80 stupňů celsia z původních 100.
Jezdci během předsezónních testů kvůli změnám bojovali s výjezdem z boxů. Patrné to ale bylo i během Velké ceny Austrálie kde jezdci měli složitější výjezdové kolo z boxů.
Gasly přišel o možnost bojovat o body když jej během výjezdu z boxů předjel Daniil Kvjat, jelikož se Gaslymu nepodařilo zahřát své pneumatiky.
Na otázku, zda jej Kvjat předjel kvůli tomu, že jeho pneumatiky byly moc studené, Gasly odpověděl:„Jo, už když jsem brzdil do první zatáčky jsem cítil, že se mi málem zablokovala kola.
Poté jsem se ve třetí zatáčce snažil zabrzdit o něco později ale mírně se mi zablokovala přední kola. Myslím, že Kvjatovi pomohly zahřátější pneumatiky.“
Mimo to, že někteří piloti měli v Austrálii potíže, si jezdci mohli užívat vysokých teplot. Gasly si myslí, že během chladných dnů to nebude lehké.
„Určitě ty změny mají vliv, cítil jsem to při výjezdu z boxů. První dvě až tří zatáčky byly ostřejší.
Myslím, že je to bylo trochu složitější i přes to, že v Austrálii bylo teplo. Myslím, že za chladnějších podmínek to nebude jednoduché.“
Kevin Magnussen byl další jezdec který poznal, že kvůli změnám pravidel jsou první zatáčky po výjezdu z boxů složitější.
„Ano, se zadními pneumatikami je to při výjezdu z pit stopu složité,“ řekl Magnussen.
Ne všichni jezdci jsou přesvědčeni, že změny mají takový dopad. Lewis Hamilton řekl, že se se svým vozem necítil špatně, když vyjížděl z boxů.
„Výjezdové kolo nebylo problém,“ řekl. Pneumatiky v této oblasti obecně fungují docela dobře. Tak jako tak, teploty které se v dečkách používaly v minulých letech byly příliš vysoké.“