Zdroje z týmu Aston Martin se domnívají, že konstruktér Adrian Newey by mohl z Red Bullu přejít do Ferrari. Pro Neweyho by se tím splnily dva sny, navrhnout vůz jak pro Ferrari, tak pro Lewise Hamiltona.
Paddockem i sociálními sítěmi začaly kolovat zvěsti o odchodu Adriana Neweyho z Red Bullu. Ten je s rakouskou stájí spojen již od jejího založení v roce 2005, čili devatenáct sezón. Důvod odchodu z týmu pramení údajně z toho, že je rozrušený obviněními ohledně nevhodného chování Christiana Hornera, šéfa Red Bullu. Stáj rudých býků na množství spekulací reagovala prohlášením, v němž uvedla, že si není vědoma odchodu jejich klíčového konstruktéra.
Časopis Auto Motor und Sport zveřejnil článek, ve kterém napsal, že pravděpodobným cílem Neweyho je Ferrari, přičemž Craig Slater ze Sky F1 prozradil, že kolegové z Aston Martin zastávají stejného názoru. „Jsou tu spekulace o tom, že se s ním Ferrari snažilo podepsat (smlouvu – pozn. redakce) a také, že se ho Aston Martin snažil nalákat pracovat pro ně. Tento přesun by byl pro Neweyho jednodušší z logistického hlediska, protože (stáj Aston Martin – pozn. redakce) sídlí v Silverstonu.”
“Ferrari se s Neweym snaží podepsat smlouvu už více než dvacet let, ale stále se jim to nepodařilo. Některé zdroje z Aston Martinu mi vysvětlily, že si myslí, že kdyby šel někam jinam, mohlo by to potenciálně být Ferrari. Takže uvidíme.”
Minulý měsíc se objevila zpráva o tom, že Aston Martin nabídl Adrianu Neweymu velmi lukrativní nabídku. Pětašedesátiletý britský konstruktér byl za svou kariéru v Red Bullu několikrát spojován s různými přesuny a sám přiznal, že v minulosti několikrát odmítl nabídku od Ferrari. Zároveň vyjádřil lítost nad tím, že pro italský tým nepracoval a neměl možnost navrhnout vůz pro Lewise Hamiltona. Přestupem do Maranella by se mu na sklonku kariéry tedy podařilo naplnit obě přání.