Foto: © Red Bull
V druhém tréninku na VC Mexika byl nejrychlejší Max Verstappen. Druhý nejrychlejší čas zaznamenal Lando Norris a trojici nejlepších uzavřel Charles Leclerc. I v tomto tréninku piloti pokračovali s testováním pneumatik Pirelli pro příští sezónu.
Na mexickém okruhu nám lehce pršelo, ovšem v malé míře, že piloti mohli zůstat na suchých pneumatikách. Fernando Alonso zažil malý moment, když se roztočil, dokázal ale vše pochytat.
That was a scary spin for Fernando! 😵💫
A snap of oversteer almost puts Alonso in the barriers, but he turns it into a beautiful 360 and returns to the pits#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/JF7tV6CpGn
— Formula 1 (@F1) October 27, 2023
Pozice | Jezdec | Tým | Čas | Ztráta | Počet kol |
---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:18.686 | 26 | |
2 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:18.805 | +0.119s | 31 |
3 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:18.952 | +0.266s | 33 |
4 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | 1:18.955 | +0.269s | 33 |
5 | Sergio Pérez | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:18.988 | +0.302s | 29 |
6 | Daniel Ricciardo | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:19.002 | +0.316s | 31 |
7 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:19.024 | +0.338s | 30 |
8 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:19.077 | +0.391s | 29 |
9 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | 1:19.163 | +0.477s | 31 |
10 | George Russell | MERCEDES | 1:19.227 | +0.541s | 31 |
11 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:19.257 | +0.571s | 34 |
12 | Júki Cunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | 1:19.290 | +0.604s | 34 |
13 | Kuan-jü Čou | ALFA ROMEO FERRARI | 1:19.415 | +0.729s | 27 |
14 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | 1:19.446 | +0.760s | 23 |
15 | Nico Hülkenberg | HAAS FERRARI | 1:19.535 | +0.849s | 29 |
16 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | 1:19.642 | +0.956s | 29 |
17 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | 1:19.900 | +1.214s | 26 |
18 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:20.075 | +1.389s | 17 |
19 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:20.112 | +1.426s | 30 |
20 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:20.426 | +1.740s | 30 |
Zdroje článku:
Redakce SvětFormule.cz (Anna Gregarová)Zavřít