Středeční návrat do historie: GP Belgie 1998

Středeční návrat do historie: GP Belgie 1998

Dnes večer nás čeká další nostalgický výlet do historie – podíváme se do zmáčeného Spa roku 1998. Závod se stal legendárním už jen díky svému divokému startu, po kterém bylo potřeba ve velkém sčítat škody…

Na YouTube stránce F1 bude v 8 hodin večer odvysílán jeden z nejbláznivějších závodů motoristických dějin. 30. srpna 1998 vystartovaly monoposty formule 1 do 13. podniku mistrovství světa formule 1, který se svým průběhem zapsal do myslí všech fanoušků, jimž místo krve proudí v žilách vysokooktanové palivo.

Závod s velkým „Z“

O událostech před a během onoho 30. srpna roku 1998 není třeba znovu vyprávět – před dvěma měsíci jsme vás lákali na stejný závod, akorát v česky komentované verzi, tímto článkem:

Pojďme si alespoň formou tabulky přehledně ukázat, jak to tehdy v pohárech jezdců a konstruktérů vypadalo a kdo čtyři závody před koncem sezóny vedl šampionát.

# Jezdec Tým Body
1 Mika Häkkinen McLaren-Mercedes 77
2 Michael Schumacher Ferrari 70
3 David Coulthard McLaren-Mercedes 48
4 Eddie Irvine Ferrari 32
5 Jacques Villeneuve Williams-Mecachrome 20

 

# Tým Body
1 McLaren-Mercedes 125
2 Ferrari 102
3 Benetton-Playlife 32
4 Williams-Mecachrome 30
5 Jordan-Mugen-Honda 10

Český, nebo anglický komentář?

Na YouTube kanále F1 naleznete přenos v 8 hodin večer v anglickém znění s původním komentářem legendárního Murraye Walkera a Martina Brundla. Pro labužníky přerušených závodů, kteří si užívají pohledy a postřehy komentátorů během červené fáze, bude určitě potěšující fakt, že je přenos nesestříhaný, a tak si můžete vychutnat zhruba hodinové pozastavení mezi prvním a druhým startem.

Pokud ovšem nehodujete anglickému komentáři a radši byste si přenos pustili v naší krásné mateřštině, můžete si vychutnat stále přístupný záznam Nostalgia streamu zprostředkovaného Tomášem Richtrem s původním českým komentářem Luboše Pecháčka, Jana Říhy a Petra Minaříka.

https://www.facebook.com/TomRichtrF1/videos/198903821560689/

Zdroje článku:

Redakce SvětFormule.cz (Petr Čermák)
Sdílejte na:
Zavřít