Piloti Ferrari si incident po sprintu nevyříkali

Piloti Ferrari si incident po sprintu nevyříkali

Během sprintového závodu v Číně spolu obě Ferrari tvrdě bojovala a došlo i ke kontaktu. Carlos Sainz dokonce Charlese Leclerca vytlačil mimo trať. Ihned po sprintu se Charles Leclerc ozval přes rádio, že si budou muset v týmu promluvit. Stěžoval si, že Carlos Sainz s ním bojuje více než piloty ostatních týmů.

Po sprintu prohlásil Charles Leclerc, že si budou muset oba piloti Ferrari promluvit.  A nato po kvalifikaci na Velkou cenu Číny prohlásil pro média, že už se tak stalo. „Ano, je to vyřešené a vše je v pořádku. Žádné problémy.“

„Nebudu přibližovat všechny detaily naší diskuse, protože to jsou vždy osobní rozhovory a měly by tak zůstat, ale proběhly dobře a všichni jsme v pohodě.“

To samé však nevyznělo z úst španělského závodníka. Během jeho rozhovoru prohlásil opak. „Realita je ta, že jsme si nestihli promluvit, protože při tomto formátu závodů samozřejmě nemáte čas spolu moc mluvit. Asi si promluvíme dnes večer,“ sdělil Sainz.

Je jasné, že oba závodníci by se už nejraději soustředili spíše na hlavní závod. Do něho odstartuje Charles Leclerc ze šestého a Carlos Sainz ze sedmého místa.

Není na tom nic zajímavého. Není k tomu co říct nebo co dělat. Myslím, že jsme ve sprintu závodili opravdu tvrdě. A velmi tvrdě jsme závodili také s ostatními, a já si nestěžoval. Jde jen o to, abyste samozřejmě nechali co nejvíce místa pro svého týmového kolegu, o což se vždy snažím a co jsem vždy ve své kariéře dělal,“ myslí si španělský závodník.

Jeho souboj s týmovým kolegou ale nebyl tím jediným soubojem, o kterém se po sprintu mluvilo. Předtím totiž závodil také svého krajana Fernandem Alonsem a z tohoto souboje odešel druhý Španěl s defektem a ze sprintu odstoupil. „Jo, byl jsem potom, co mi Fernando poškodil auto, ve špatné pozici, podlaha byla úplně rozbitá, na pneumatikách spousta špíny, takže jsem s tím nemohl nic moc dělat,“ vysvětlil situaci Sainz.

Za tento závodní incident dostal Fernando Alonso po sprintu desetisekundovou penalizaci a tři trestné body.

Sdílejte na:
Zavřít

Autor článku:

Studentka korejštiny a člověk s tisícero koníčky. Koně ji baví nejen pod kapotou. Jako malá fandila o nedělích po obídku Alonsovi, protože měl nejbarevnější auto, cestu k formulím si znovu našla i později v životě. Na Svět Formule publikuje od roku 2023.

Další články autora →