McLaren bude v posledním závodě bojovat o titul konstruktérů a papájové vozy se zdají být v dobrém tempu. To Lando Norris ale popřel a řekl, že jejich tempo je zkresleno tím, že soupeři jeli s konzervativnějším režimem motoru.
McLaren má tento víkend jedinečnou příležitost získat svůj první konstruktérský titul od roku 1998. Ovšem nebude to mít tak jednoduché, jelikož druhé Ferrari na ně ztrácí pouhých 21 bodů.
Z páteční tréninků vyplývá, že by na tom měl být McLaren dobře, jelikož oba piloti se nacházeli na prvních příčkách a svým hlavním soupeřům nadělili vcelku větší ztrátu. McLaren je v dlouhodobém měřítku rychlejším vozem než Ferrari a Charles Leclerc i Carlos Sainz prohlásili, že bude těžké papájový tým porazit.
Ale podle toho, co řekl Lando Norris po páteční jízdách, to vypadá, že jejich zajeté časy úplně neodpovídají jejich konkurenceschopnosti. Pilot McLarenu je totiž přesvědčen, že ostatní týmy zatím nenavýšily výkon svých pohonných jednotek tak, jak to udělal McLaren. V druhém tréninku se na třetí místo vyšvihl i Haas Nica Hülkenberga, což toto tvrzení celkem potvrzuje.
„Byl to dobrý den,“ řekl Lando Norris. „Auto se celý den cítilo dobře, takže jsme pokračovali v našem tempu z Kataru. A já se cítím silný. Myslíme si, že máme co zlepšovat jak na nízkém, tak na vysokém palivu, pravděpodobně více na vysokém palivu.“
„Určitě to vypadá – pravděpodobně – lépe, než to je. Myslím, že ostatní ještě nezapnuli motory, takže to zatím může vypadat slavně, ale myslím, že nás zítra ještě čeká těžký boj.“
Na otázku, v čem může McLaren ještě zabrat, Norris odpověděl: „Není to nic velkého, jsou to drobnosti. Snažíme se najít rovnováhu mezi tím, abychom jeli rychleji, ale šetřili pneumatiky. Zejména v delších úsecích jde o to, kde můžete více tlačit a kde je třeba šetřit. Jak můžete více šetřit pneumatiky jízdou, hračkami, věcmi, které mohu změnit na volantu, a základním vyvážením auta? Takže se prostě snažím najít ten správný kompromis, to je to hlavní.“