Zkrácená verze trati v Mexico City už Formuli E nestačí – letos se tedy rozroste o čtyři až pět zatáček, informoval webový portál Motorsport.com.
Vloni v červnu byl oficiálně představen kalendář Formule E pro sezónu 2019/2020. Mexico City zde figurovalo, stála u něj však poznámka, že „se okruh musí podrobit homologací FIA“.
Tato krátká zpráva byla chápána tak, že se závodní okruh pro Formuli E na trati Autódromo Hermanos Rodríguez rozšíří. Důvodem je více závodních vozů – startovní rošt se po příchodu Porsche rozrostl z 22 vozů na 24.
Závodní okruh se měl rozšířit také v Hongkongu, kde se ale kvůli nepokojům trvajícím od loňského června vůbec nepojede.
Závodní okruh v Mexico City by měl od letošního roku využívat větší část hlavní trati, na kterém jezdí Formule 1.
První dvě zatáčky by měly zůstat beze změny, ta třetí by ale místo pravotočivé zatáčky směřující k šikaně měla být rychlá levá, která závodní vozy navede na hlavní okruh. Stadiónová sekce by měla zůstat beze změny. Zrušena by měla být šikana, která rozděluje legendární zatáčku Peraltada.
Podle odhadů by mělo přibýt čtyři až pět zatáček. Motorsport.com uvádí, že se nová verze závodní trati podrobila homologacím FIA a 15. února tak bude moct již popáté přivítat speciální elektrické monoposty.