Krack: Strollova podpora a vysoké nároky jsou hnacím motorem

Krack: Strollova podpora a vysoké nároky jsou hnacím motorem

Bývalý šéf týmu Aston Martin Mike Krack prozradil, že Lawrence Stroll je i přes svou netrpělivost k úspěchu chápavý a podporuje cestu, kterou je třeba podniknout, aby tým mohl pomýšlet na nejvyšší příčky.

Kanadský podnikatel Lawrence Stroll v minulé dekádě zachránil finančně tápající tým Force India, který přejmenoval na Racing Point, než jej přetransformoval na značku Aston Martin. Od znovuzavedení legendární britské automobilky do formule 1 začal tým rychle expandovat, a to nejen přílivem nových zaměstnanců, včetně největších jmén sportu, jako je Adrian Newey, ale také stavbou nové moderní továrny.

Navzdory působivému začátku v roce 2023, kdy se Fernando Alonso stal hlavním vyzyvatelem Maxe Verstappena, byly výsledky na trati zklamáním. Tým se umístil na pátém místě Poháru konstruktérů s velkým odstupem od první čtyřky a nucený bojovat o zbytky bodů s ostatními týmy ve středu startovního pole. Přesto tým nadále bojuje a velkou zásluhu na tom má právě Lawrence Stroll.

Nadále stáj podporuje, zvláště když vidíte, jaké posily přivedl od doby, kdy je v čele,“ uvedl pro Motorsport.com Mike Krack.

Když si něco usmyslí, tak to prostě udělá a vždycky jedná v zájmu týmu. To ho charakterizuje. Vidíte, že chce, aby se všem dařilo, chce podporovat, chce pomáhat.

Je ovšem také netrpělivý, což je pochopitelné, je to součástí jeho povahy. Podařilo se mu v životě dosáhout enormního úspěchu, hlavně co se týče podnikání, ale přesto všem v továrně připomíná, že tohle je nejkomplikovanější projekt, na kterém kdy pracoval. O to více ho to motivuje uspět.

Nezapomínejme, že konkurence je nesmírně tvrdá. Není tady žádný špatný tým a v roce 2026 uvidíme, jak se to celé vyvine. Věřím, že bude Aston Martin znovu blíže vrcholu,“ uzavírá již bývalý šéf Mike Krack.

Sdílejte na:
Zavřít

Autor článku:

K formuli 1 jsem se dostal v roce 2005, kdy mě rodiče nemohli odtrhnout od obrazovky. Fascinuje mě technologie v motorsportu. Působil jsem i jako traťový maršál.

Další články autora →

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *