Šéf týmu Haas Günther Steiner tvrdí, že tým ví, že se „blýská na lepší časy“, i když se v právě probíhající sezóně potýká s problémy. Stáj nyní pracuje na rozsáhlých úpravách, které jim mají pomoci i v příští sezóně.
Haas v průběhu celé sezóny nemá dostatečnou výkonnost. Potíže ještě více zvýrazňuje vysoká degradace pneumatik během závodů. Tým se zatím dokázal pouze čtyřikrát umístit v první desítce, přičemž v posledních 11 závodech dosáhl pouze jednoho umístění, když Kevin Magnussen dojel na desátém místě v Singapuru.
Haas je v šampionátu na nevýrazném osmém místě, dva body před Alfou Romeo, a většinu závodů se pohybuje na konci skupiny.
„Tvrdě pracujeme na tom, abychom se z této díry dostali, a to mě motivuje každý den v týdnu,“ řekl šéf Haasu Günther Steiner. „Nebyl bych tady, kdybych nevěděl, že tvrdě pracujeme a zlepšujeme se tam, kde chceme a máme být. Známe náš monopost a víme, že se momentálně v závodě trápíme, všichni si to dobře uvědomují.
„Vždycky se celý tým snaží udělat maximum, počínaje jezdci, přes mechaniky a inženýry, vyždímat z toho všechno, co máme. Když se pak naskytne příležitost, získáme bod nebo alespoň něco z kvalifikace. Když se podíváte na naše pitstopy v posledních závodech, byly docela dobré. Klobouk dolů před týmem, protože drží hlavu vzhůru a tlačí na pilu, protože ví, že nás čekají lepší časy.“
Haas plánuje pro Velkou cenu Spojených států tento měsíc rozsáhlý modernizační balíček, protože se snaží odstranit své slabiny pro rok 2024.
„Program probíhá podle plánu, takže by mělo být vše hotovo,“ řekl Steiner. „Všichni v týmu odvedli při plánování dobrou práci – oddělení zásobování pracovalo dnem i nocí, aby se vše objednalo včas, designová kancelář pracovala a předávala výkresy oddělení zásobování – firma fungovala, jak měla.“
„Nevíme, jak kvalitní budou vylepšení, očekáváme od nich něco dobrého, ale nejlepší je, že jdeme směrem, kterým chceme jít příští rok, a že se letos hodně naučíme pro příští sezonu,“ dodal Günther Steiner.