Týmy Formule 1 se shodly na kompromisu, kterým je povolení MGU-K navíc v roce 2020 pro jednodušší zvládnutí sezóny s přidaným dvacátým druhým závodem.
Některé týmy a výrobci motorů, kteří vyhlížejí penalizační okno i s kalendářem s 21 závody, tlačili na plošné zvýšení povoleného počtu komponent motoru, jelikož příští sezón obsahovat nejvíce závodů v historii. Ale týmy a výrobci, kteří si ohledně spolehlivosti věřili více, odmítali změnu.
Nakonec bylo odsouhlaseno povolení třetího MGU-K, takže povolený počet bude stejný jako u V6 motoru, turba a MGU-H. U úložiště energie a kontrolní elektroniky se nic nemění, povolený počet zůstává na dvou kusech.
MGU-K je považován za nejzranitelnější ze tří prvků, jejichž počet je omezen na dva kusy na sezónu a dnes ve Spa již 6 jezdců překročilo maximální počet.
„Samozřejmě to dává smysl,“ řekl šéf Renaultu Cyril Abiteboul. „Bylo to plánováno pro rok 2021, takže jsme princip, který byl odsouhlasen pro rok 2021, použili pro rok 2020, přestože to nebylo v regulích pro rok 2020.
Navzdory tomu, že ve Formuli 1 vždy neplatí zdravý rozum a byla to vskutku bitva. Dosáhli jsme tohoto kompromisu v Budapešti. Rozumím, že pro některé lidi bylo obtížné, aby v hlasování, které proběhlo během letní pauzy, drželi slovo, ale stalo se tak.“