Doplnit rámcový program moderní DTM staršími vozy DTM Classic, nebo ještě staršími exponáty z dob DRM, je jedním z výborných nápadů Gerharda Bergera. Také na Norisringu se tento seriál prezentoval zdravým polem dvou tuctů zajímavých vozů. A v některých kokpitech se dokonce snažila opravdová esa dějin sportu. Hans-Joachim Stuck našel cestu zpět do svého DTM Audi z roku 1992.
V sobotu ovšem skončil (v nejlepší tradici toho dne) ve zdi. Jeho dloholetý kamarád Princ Leopold „Poldi“ Bavorský krotil samozřejmě „Bavoráka“ M3, stejně tak jako dánská hvězda Kris Nissen. Velkou událostí byl start Olafa Mantheye na BMW 635CSI – Manthey právě zde ve své aktivní době slavil své největší úspěchy. Benjamínkem pole by Bruno Spengler, kterého BMW posadilo k oslavě 50. výročí založení svého sportovního oddělení do typu E36 STW po Jo Winkelhockovi.
V sobotu se vlastně prosadila nejmodernější technika a cílem projel jako první mistr vrchů Klaus Hoffman na Opelu Astra DTM V8, kvůli malichernosti ale byl penalizován a tak se ze zlatého poháru těšil Gerhard Füller na ex-Alzenově Opelu Vectra před bojovníkem Nissenem a Švýcarem Ruchem na jednom z mnohých BMW M3. Čtyřnásobný vítěz DTM na Norisringu, Bruno Spengler dojel za silným Audi 200 Anthona Wernera pátý. Do hodnocení se nedostal Stefan Mücke na senzačním Opelu Calibra po Keke Rosbergovi. V neděli se prosadila síla Wernerova Audi 200 před talentem Spenglera a neúnavným bojovníkem, populárním bývalým pilotem F1 Stuckem. Na 7. místě dojel bratr profesionála DTM, Marca, Nico Wittmann na “rodinném” BMW M3.