Cadillac opět obsadil celou nejlepší čtyřku.
Posádka Felipe Nasr-Stuart Middleton-Eric Curran-Mike Conway se udržela na úplném vrcholu výsledkové listiny i po pátém volném tréninku. Druhá pozice i v tomto tréninku patřila posádce Jordan Taylor-Renger Van Der Zande-Ryan Hunter-Reay. Znovu byl mezi prvními dvěma posádkami velmi těsný rozdíl a to dokonce ještě menší než ve čtvrtém tréninku, kdy první dvě posádky dělilo pouhých 83 tisícin sekundy. Tentokrát se posádka stáje Konica Minolta DPi-V.R přiblížila ke čtveřici hájící barvy Whelen Engineering Racing na pouhých 55 tisícin sekundy. Na třetím místě skončila posádka Joao Barbosa-Filipe Albuquerque-Christian Fittipaldi. Nejpomalejším prototypem Cadillac byl tentokrát vůz týmu Spirit of Daytona Racing pilotovaný Mattem McMurrym, Tristanem Vautierem a Eddiem Cheeverem III. Pozici nejlepší posádky, která nezávodí s vozem Cadillac, zopakovali jezdci týmu Jackieho Chana Antonio Felix Da Costa, Alex Brundle, Ferdinand Habsburg a Ho-Pin Tung, kteří zajeli stejně jako v předcházejícím tréninku pátý nejrychlejší čas. Posádky současných pilotů Formule 1 Fernanda Alonsa a Lance Strolla se v těchto trénincích nedokázaly dostat do nejlepší desítky. Zatímco Lance Stroll spolu s Felixem Rosenqvistem, Danielem Juncadellou a Robinem Frijnsem obsadila patnáctou pozici, piloti týmu United Autosports Fernando Alonso, Lando Norris a Phil Hanson byli o zhruba tři desetiny sekundy pomalejší a umístili se o příčku hůře.
Na čele kategorie GTLM se znovu umístila posádka týmu Ford Chip Ganassi Racing. Tentokrát zvítězili obhájci prvenství Joey Hand, Sebastien Bourdais a Dirk Müller, kteří byli o půl sekundy rychlejší než posádka Porsche GT Teamu Earl Bamber-Laurens Vanthoor-Gianmaria Bruni, která zajela druhý čas. Vítězové předchozího tréninku Ryan Briscoe, Richard Westbrook a Scott Dixon tentokrát obsadili třetí příčku.
Kategorie GTDM byla opět velice vyrovnaná. Jedenáct nejrychlejších vozů kategorie se dokázalo vměstnat do jedné vteřiny. Nejrychlejší byli Dominik Baumann, Kyle Marcelli a Bruno Junqueira, kteří hájí barvy týmu 3GT Racing. Se ztrátou pouhých 32 tisícin sekundy skončila na druhém místě posádka stáje GRT Grasser Racing Team Rolf Ineichen-Mirko Bortolotti-Franck Perera-Rik Breukers a třetí místo obsadili Dominik Farnbacher, Jack Hawksworth, David Heinemeier-Hansson a Scott Pruett, který mimo jiné oznámil, že tento závod bude jeho posledním v kariéře. Jezdci týmu 3GT Racing ztratili na své stájové kolegy, kteří zvítězili, 94 tisícin sekundy.
Kompletní výsledky pátého volného tréninku najdete na http://results.imsa.com/
Dnes se uskuteční poslední den Roar Before The Rolex 24, který zahájí v 16:45 půlhodinový šestý volný trénink. Po šestých tréninkových jízdách přijdou na řadu první kvalifikace, které ovšem ještě nerozhodnou o postavení na startu závodu, který se bude konat za tři týdny, ale pouze o pozicích týmů v boxech. Každá z nich bude trvat pouze čtvrt hodiny. V 17:25 vyjedou na trať vozy třídy GTD, v 17:50 kategorie GTLM a poslední kvalifikace prototypů odstartuje v 18:15. Testy ovšem definitivně vyvrcholí až ve 20:45, kdy se uskuteční sedmý volný trénink, který budou mít jezdci na zajetí co nejrychlejšího kola hodinu.